ola_p
Forumsvar skapade
-
Fick iaf en våtdräkt….

Gött… -
2 900:- för ett plastskal? Känns dyrt…
-
ola_p
Medlem23 december, 2002 vid 10:18 som svar på: Ge mig tips var jag kan hitta surffilmer på nätetjag tankade upp typ 56 av dem (alla surf) till ftpn, men de verkar inte vara flyttade än… Men men… kommer väl…
-
Kanske det, men de är ju svindyra…. Alla starboard… Även om man e jävligt sugen på en Hypersonic…
Jag skulle nog satsat antingen på en större flow, tiga freecarve, den gamla blå twintipen (rrd) eller bic techno-e… Nått åt det hållet, beror lite på vad du är ute efter. Håll dig dock undan rena raceprylar, framförallt raqcesegel är jobbiga. Och de nya extrema freestyle prylarna är inte heller ngt att satsa på….
-
Nu vet jag ju inte riktigt hur bra du är, men jag tycker nog att det låter väl litet att börja med…. 115-120 liter skule nog funka hyffsat, men absolut inte mindre än så. Då blir det för svårt. + att den brädstorleken funkar utmärkt som stor/alroundbräda tillsammans med en vågis ngn gång i framtiden…
Fats det är klart, kan du vattenstarta och är intresserad av segling då endast det blåser mera så är det nog bra bräda… Det är ju ”en gammal hederlig” form på den, som väldigt få brädor idag har, naish enduro är nästan ensam i den klassen numera… Men tycker man det är köra fort, hoppa lite, och dra om polarna som e roligast så e det ju en perfekt bräda. -
Åhh… Låter bra…. Jag hör av mig när jag kommit hem från skolan då… Höres.
Ps. icq är mycket bättre än msn!
-
ola_p
Medlem15 december, 2002 vid 14:17 som svar på: Vilken codec behövs för Lairdfilmen från FTPn?tackar tackar! Men nu är det så att hårdisken som filmen låg på har kraschat (eller jag som kraschat den kanske…), Men jag hittar den inte på ftpn längre!!!
Vart har den tagit vägen? HJÄLP! -
ola_p
Medlem12 december, 2002 vid 20:54 som svar på: Vilken codec behövs för Lairdfilmen från FTPn?Om man sitter med en ga,,al sleten mac då? Finns det ngt som klarar detta då???
-
Ska vi slå till?

Suck, alla stackars nybörjare som köper skiten…
Snarare så att man skulle betala för att bli av med… -
GUTT!!
D va allt på tiden(särskildt viktig så här års…)…
-
Cool!
Här är senaste nyhetsbrevet från josh stone, för er som inte har det…
”Aloha Everyone,Yep. Another Jaws day. It is almost to good to believe, but the swell just keeps coming and the wind decided to kick in for a few hours yesterday, making for some unreal windsurfing action at Jaws. We got a surprise swell from the North, and not many people expected it to reach heights of the 40 foot faces, but it did. The day started with some epic tow in surfing at Spartans and Pier One, outside Kahului Harbour, and most of us burned ourselves out because the wind was not meant to come through. Jason Polakow and Robby Naish, however, decided to take their windsurf gear up to Jaws just incase, and they were rewarded with epic conditions and NO ONE ELSE OUT! This was the first time we have seen Polakow back in action, and what a day to come back. There was no sign of Jason being injured yesterday as he tore into some huge waves, coming deep behind some monsterous peaks with his signature super high speed bottom turns. Stoke to have you back Jason! Kevin Pritchard a!
lso made it out, but unfortunately his jetski came unanchored and was dramatically smashed on the rocks, leaving KP to sail all the way back down wind to Kbay, skiless. BUMMERS! Looks like tons more action on the way, and I’ll keep you all up to date. RIP IT UP! Mahalo, Josh http://www.stonesplace.com http://www.joshstone.com ”