ola_p
Forumsvar skapade
-
Oj, kom på att jag kanske skulle tacka ”Eriksson©” och hans polare som iprincip fixade den…
-
Jag har iaf addat dig på icqn…

Men har du den inte på så fort du är på nätet?
Irc kanal vore helschyst… Jag är dock inte tillräckligt insatt i sånt så jag inte kan fixa det…
-
Finns det nått så försöker man väl stenhårt…

Å vem fan bryr sig om man lär sig ngt språk, huvudsaken är väl att man får surfat… Är det ett bra ställe är det säkert inte fel att kunna språket där för framtida resor! -
Fast finns det ngn som vill fixa en irc kanal så visst…
-
Eller så kör man konfen som konf och icq som chat…

Gör jag iaf… Brukar alltid vara ngn som kör icq som har lust att tjata en stund… -
trodde du skojade först, men sen kollade jag webkameran…
-
Jo, ja… Nu är det så att: det funkar inte att skicka filer med icq då jag kör mac…
Msn bara hänger sig… Ftp är bra!! Men jag har en router, så det går inte att lägga upp ngn pga ip nummer…
Aim skulle kunna funka, har inte testat filöverföringen än dock, men kanske värt ett försök?Jag skall nog ta och kika lite på vad du hade… Rootvälta är schyst om du letar svensk reagge…
åhh.. vad jag saknar surf ftpn… Kan ingen lägga upp en ny snart?
Jo, adsl har jag, dock inte lika gott om hårdisk utrymme… bara typ 1.5 gb över nu… Om det en gång…
-
Jo, ja… men det är klart det är kul att ha skrivit många inlägg… Iaf om man inte skrivit bara en massa blaj, utan tillfört ngt… Vilket jag hoppas att jag gjort… Det är väl inte så ”viktigt”, men det är klart det är kul med en hög status! Det är ju ett tecken på att man är engagerad…
Tycker jag.
Förövrigt, ”Den som har flest prylar när han dör vinner!”
-
Självklart vill man leda i flest antal inlägg liga! jag ligger utanför topp 10…
elfte plats… Se: http://www.steffo.nu/forum/showmembers.php?Cat=&sb=8&page=1 
Voodoo leder ju rätt stort… -
det mesta stämmer ju!!
Men kanske:
”Han är en vandrande väderstation som utklassar SMHIs förmåga och samlade statistik” Självklart!
”Hans bräda är värd mer än hans samlade bohag” Fast utrustning kanske hade stämt bättre…
”Han byter utrustning oftare än vad en genomsnittsperson borstar tänderna” Klockrent…
”Han kan namnen på hälften av alla i världscupen men har ingen aning om vem som är statsminister” Jo, men bara hälften?!?tycker jag…
-
Vad jag såg, så snakkade dom tyska en stund med dunken, sen blev det svart och var ngn annan skit istället…
-
men å andra sidan sitter de rätt dåligt av den anledningen, rör sig rätt mycket fram och tillbaks på bommen…
-
Det finns två varianter av topp pluggar, två olika diametrar, dom går att byta, även plupparna längst upp går att buta, så det skall inte vara ngt problem…