Forumsvar skapade

Sida 281 av 299
  • ola_p

Medlem
    16 oktober, 2002 vid 19:48 som svar på: Hydrofoilsurfing

Tycker allt att det ser rätt fräckt ut när de rider vågor med såna manicker, inte i stillbilder, men det gör sig bra på film! smile.gif

• ola_p

Medlem
    16 oktober, 2002 vid 19:38 som svar på: Bästa brädmärket

Alla som röstat har väl kollat tråden i genomsnitt 3.5 gånger(lr vad det nu blir…). smile.gif

• ola_p

Medlem
    16 oktober, 2002 vid 12:12 som svar på: Direct Connect!

Av vilken anledning? Jag tycker han verkar vara en trevlig typ… Har fått ladda hem rip och polakow av honom… smile.gif Tackar!

• ola_p

Medlem
    16 oktober, 2002 vid 07:12 som svar på: Hängselelinor??????

Prolimitlinorna verkar rätt styva… Pryde suger ur den synpunkten, de verkar gjorda för att slänga…

• ola_p

Medlem
    14 oktober, 2002 vid 18:15 som svar på: TORRdräkt

Den kostar 4500:-, host hark…
    Funderar själv på sola dräkten… np dräktens drgkedja verkar klen…
    Mina tankar…

• ola_p

Medlem
    13 oktober, 2002 vid 19:24 som svar på: Tredje gången gilt!!

Och quattro, hifly, seatrend, hi-tech, rrd… tongue.gif

• ola_p

Medlem
    13 oktober, 2002 vid 19:18 som svar på: Tredje gången gilt!!

Går det inte att trycka på ändra?

• ola_p

Medlem
    13 oktober, 2002 vid 09:20 som svar på: Midjesele/sittsele

Vad kör du för längder på hängseletamparna då?
    Jag tycker 24″ är lagom till midjesele och 26″ till sittsele…
    Köpte en midjesele i våras… Tycker den är mkt bekväm när man väl får den att sitta som den ska… Misslyckas man (som vanligt), så knäcker den revbenen… Tycker framförallt fördelen är att man inte måste lägga vikten i selen bara för att man är ikrokad. Tycker jag är skönt i Apelviken, så slipper man ägna ett bad åt att komma ur selen… smile.gif
    Min åsikt då…

• ola_p

Medlem
    12 oktober, 2002 vid 09:30 som svar på: mailbox för extremfreaks?

http://www.windsurfing.nu/ såklart!!!
    Se min nedan… grin.gif

• ola_p

Medlem
    11 oktober, 2002 vid 15:38 som svar på: Exocet T55 slalom 2003 med hyperbola design

Borde det inte bli en redig spinoutrisk med fenan på det sättet, tänkte närmast på hur den måste kunna suga luft…

• ola_p

Medlem
    11 oktober, 2002 vid 15:20 som svar på: En sann historia om mig.

Blev påkörd av en bil när jag var ute och cyklade för ett par år sedan (på våren). Och slet då av korsbandet, eller rättare sagt korsbandsfästet. den säsongen hoppade jag mestadels på kryckor med och utan gips… frown.gif Det blev inget surf på den säsongen…
    Vill dock minnas att jag åkte lite slalom på vintern, även om väldigt försiktigt, åtminstånde till en början… wink.gif Nästa år hade jag inga problem med att surfa. Skulle vilja rekomendera att man tränar knät som man skall, jag är svagare i vänsterbenet, inte så mycket, men lite skev är jag ju…
    Som tur var var jag inte så djupt nere i surfträsket än då, hade bara precis börjat då, vilket kanske var tur… samma sak hade varit mycket värre om det hänt nu…
    Lycka till med läkningen och hoppas du kan komma tillbaka och surfa snart!!!

och föresten menade du inte läsas och inte lösas i rubriken…

• ola_p

Medlem
    10 oktober, 2002 vid 19:03 som svar på: AB+

Be dem skicka dig lite mer info…
    Fick ett pappershäfte med filosifier, priser etc.
    Har för mig att vågisarna låg på 1340 euro. tongue.gif Rätta mig om jag har fel… grin.gif

• ola_p

Medlem
    10 oktober, 2002 vid 18:55 som svar på: Speed-segelfråga till getwet69 el andra Speedster

tror inte det… Det är ju dunkerbeck vi talar om… smile.gif
    Dessutom tror jag det ser ut som ett hopp… skutt skutt…

• ola_p

Medlem
    9 oktober, 2002 vid 18:59 som svar på: Lämplig eErsättare för Windguru?

Tyckte inte det var så rörigt… Men däremot var det kanske lite svårfattlig information… Man får ju nästan vara meteorolog… confused.gif

• ola_p

Medlem
    8 oktober, 2002 vid 14:45 som svar på: kallt!!!!!!!!!

Samma i Ljungskile…
    Man stoppar i händerna efter varje gipp för att vämna dem så man bryr sig inte huruvida man sätter gippen eller inte, man ska ju ändå i och värma sig… tongue.gif

Sida 281 av 299
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications