ola_p
Forumsvar skapade
-
-
Vad sägs om en liten custom slalom?
-
Ja, vind och vatten dog och vindsurfing e den nya. De komm/kommer ju båda fgrån sbf.
-
Habegär!!!
Ser lite skumm ut, särskilt på första bilden… -
Duvet, när det ligger 15 cm kärnis på alla seglingsbara ställen, och det ligger snå på vägarna så att man inte kommer ut ur huset…
Annars e det ju bara att ta i… Köra med smärtstillande och så under upptiningen -
Jag trodde TORRdräkter var just torra men att semidrya var våtisar med torrdragkedja…
För övrigt är neopren tätt, men inte vanliga flatlocksömmar… -
http://www.viser.net/~anthwind/Material_Info/material_info.html
Surfa runt på denna sidan så hittar du nog snart allt du vill veta. -
Jaaa!!! Bästa ideen hittils… Men så är du väl inte politiker heller?
-
Får bara förtydliga eftersom det handlade om vad fästena kallades…
Det heter Tuttlebox och inte Turttlebox. Kan vara bra att veta om man ska söka på nätet eller så. -
Blev än lång surfdag, 9-13 och 14.45-17.45 Dock inte så överdrivet bra, 5.8 hela dagen.Några hyggliga repor dock. Blev mkt träning på helikoptrar segla baklängesmanövrar och så slog vi några volter med brädorna som avstamp en gång då det dog nästan helt.
Fan va trött jag e nu!!!
-
Lägg den upponer, inne och rätt varmt om möjligt, ta ur luftskruven lägg en handuk under och byt handuken då å då för att inte skada golvet…

Gjorde det en gång, låg inne två veckor, sög på slutet med dammsugare i hålet och fick ut nåra droppar… Min bräda fick tillbaka samma vikt som innan…
Lycka till.