ola_p
Forumsvar skapade
-
ola_p
Medlem3 juli, 2002 vid 08:40 som svar på: Går det slipa en fena med lite småhack längst ner??typ 800 lr 1200 papper.
-
ola_p
Medlem3 juli, 2002 vid 08:31 som svar på: Går det slipa en fena med lite småhack längst ner??Ja, fint sandpapper funkar finemang.
-
Ett simmer zero-7 en 6.8 samt en gammal sputnik 270 wce (82 litrar) från 94.
Kanske inte så ny bräda, men det skall förhoppningsvis ändras på så småningom…Ytterligare en bild bifogad, mislyckat hopp. Det bra hoppet som jag gjorde precis framför båten kom tyvärr aldrig med.
-
Kanske inte…
Men den är på mig och den bästa av bilderna som blev på mig den dagen…
Så sluta klaga och kom med egna bilder istället. -
Ja, lite sliter allt saltvatten. Efter förra somaren var det ngn som undrade vart jag hade gått för att bleka håret…
Annars är säkert att skölja av det en bra variant, som nämnts här. Detta är inte riktigt mitt område… -
har typ samma problem. tror det beror på att man inte ska sluta svänga bara för att man flippar seglet. De gånger jag faktiskt lyckats plana igenom har jag gjort just detta.
-
På seglet står ganska korrekta mått. även om de är i minsta laget. kände dock att det inte var bra att dra ner för mkt. tryckpunkten började då vandra våldsamt och det blev helt hopplöst att segla.
9 är dock ganske lätt att förväxla med en 8. vilket jag läst eller åtminstånde trott att jag läst i sp katalogen… -
hmmm…intressant. jag har rakt motsatt på mitt zero-7. Det verkar som om måttangivelserna är helt åt skogen. aldelles för små.
Ska testa om jag hittar rätt idag. -
”Temporarily Unavailable
The Tripod page you are trying to reach has exceeded its hourly bandwidth limit. The site will be available again in 2 hours!Thank you!”
Kanske lite stor…

kollar ikväll igen… -
7500+frakt tycker inte jag låter så billigt. Särkildt när man inte har någon egen uppfattning om skicket.
7500 är kanske ok för en oanvänd. -
Köpte mina på sport å surf i Ljungskile.
Dock liten smula dyrare men egentligen skit samma. -
7,5 som max kanske. borde ligga där ngn stans.