Forumsvar skapade

Sida 292 av 299
  • ola_p

Medlem
    11 mars, 2002 vid 19:21 som svar på: Katalogen?

Tror inte det, jag har då inte fått någon och den skulle komma typ den 16 så det är snart dags!!!

• ola_p

Medlem
    11 mars, 2002 vid 06:20 som svar på: Hur är Fanatic Fish -01

Fishen är en stor vågis och ingen plattvattens bräda. En freestyle/wave är nog ett bättre val om det skall funka både och.

• ola_p

Medlem
    10 mars, 2002 vid 20:20 som svar på: PWA 2001

Såg det, klart godkännt med tanke på att det skall gå varje söndag.

• ola_p

Medlem
    10 mars, 2002 vid 20:17 som svar på: Ni som har gjort premiär i år…

Jag skall ut imorgon å känna på det. De va snudd på både idag och igår men imorrn ser fint ut.

• ola_p

Medlem
    10 mars, 2002 vid 20:13 som svar på: Intresse för att köra en lagom oseriös tävling…

Visst, det är bara att samla ihop ett gäng och köra. Det kommer att köras en tävling första maj (majbrasan) och då finns säkert möjlighet att köra en surfklass. De kör kryss läns kruss. men man kan nog slänga i några bojar till och använda samma målgång.
    Eller så kör man mer på skoj någon annan gång. Fördelen med att lägga det runt en annan tävling är ju att det då redan kryllar av folk.

• ola_p

Medlem
    9 mars, 2002 vid 06:56 som svar på: Segelnummersutförande?

Och var hittar jag den?

• ola_p

Medlem
    8 mars, 2002 vid 15:19 som svar på: Hjälp! Optimal surf/tjänstebil

Smart car. Det är den ultimata surfbilen med massor av plats, dessutom är den ju lättparkerad smile.gif

• ola_p

Medlem
    8 mars, 2002 vid 15:14 som svar på: Hjälp! Optimal surf/tjänstebil

Jag har inte något emot att ni skriver här, Det blir ju trots allt bara en av många trådar på konfen. och tänk på de som tycker det är intressant, men inte har så jättemycket att tillföra(gäller mig). De skulle ju missa hela diskussionen om ni körde mail.
    Dessutom är det alltid trevligt när det finns något att läsa här på konfen…

• ola_p

Medlem
    5 mars, 2002 vid 06:22 som svar på: Da Kine Core Contour stroppar – vem säljer??

I princip alla som kan ta in pryttlar från Szamer sport, ex. sport surf fritid i Ljungskile…

• ola_p

Medlem
    2 mars, 2002 vid 16:30 som svar på: Gällande båtmässan + ny surftidning

Ska den inte komma med posten för alla oss som är medlemmar i sbf?

• ola_p

Medlem
    1 mars, 2002 vid 15:14 som svar på: Surfers Paradise katalogen!!!!!!!!!!!!!!!

Nej, inte dyrast, bara dyr. Kolla priserna på naishseglen i megascene katalogen, Från 4999 till 6599:- Sjuka priser!!!!!

• ola_p

Medlem
    1 mars, 2002 vid 15:09 som svar på: Surfers Paradise katalogen!!!!!!!!!!!!!!!

Rek. utpris som inte NÅGON betalar, de vill bara få det att framstå som billigare än vad det är.

• ola_p

Medlem
    1 mars, 2002 vid 15:04 som svar på: Äntligen en vindsurftidning!

Är det den jag kommer att få i brevlådan om jag är sbf medlem?
    Och isåfall när kommer den?

• ola_p

Medlem
    27 februari, 2002 vid 14:31 som svar på: Hur skall jag göra?

Fast har man vattenslang vid vattnet kan man ju åtminstånde skölja grajorna, de blir mycket trevligare nästa gång…

• ola_p

Medlem
    27 februari, 2002 vid 14:26 som svar på: Kevlar väv?

Okejdå, jag ger mig. du har kanske inte påstått att det enbart var därför man inte gjorde kevlarsegel…
    men jag läste lite för fort. Och det som framför allt störde mig var att jag tror att kevlar fyller typ samma funktion glas.

Sida 292 av 299
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications