ola_p
Forumsvar skapade
-
Tror inte det, jag har då inte fått någon och den skulle komma typ den 16 så det är snart dags!!!
-
Fishen är en stor vågis och ingen plattvattens bräda. En freestyle/wave är nog ett bättre val om det skall funka både och.
-
Jag skall ut imorgon å känna på det. De va snudd på både idag och igår men imorrn ser fint ut.
-
Visst, det är bara att samla ihop ett gäng och köra. Det kommer att köras en tävling första maj (majbrasan) och då finns säkert möjlighet att köra en surfklass. De kör kryss läns kruss. men man kan nog slänga i några bojar till och använda samma målgång.
Eller så kör man mer på skoj någon annan gång. Fördelen med att lägga det runt en annan tävling är ju att det då redan kryllar av folk. -
Smart car. Det är den ultimata surfbilen med massor av plats, dessutom är den ju lättparkerad
… -
Jag har inte något emot att ni skriver här, Det blir ju trots allt bara en av många trådar på konfen. och tänk på de som tycker det är intressant, men inte har så jättemycket att tillföra(gäller mig). De skulle ju missa hela diskussionen om ni körde mail.
Dessutom är det alltid trevligt när det finns något att läsa här på konfen… -
I princip alla som kan ta in pryttlar från Szamer sport, ex. sport surf fritid i Ljungskile…
-
Ska den inte komma med posten för alla oss som är medlemmar i sbf?
-
Nej, inte dyrast, bara dyr. Kolla priserna på naishseglen i megascene katalogen, Från 4999 till 6599:- Sjuka priser!!!!!
-
Rek. utpris som inte NÅGON betalar, de vill bara få det att framstå som billigare än vad det är.
-
Är det den jag kommer att få i brevlådan om jag är sbf medlem?
Och isåfall när kommer den? -
Fast har man vattenslang vid vattnet kan man ju åtminstånde skölja grajorna, de blir mycket trevligare nästa gång…
-
Okejdå, jag ger mig. du har kanske inte påstått att det enbart var därför man inte gjorde kevlarsegel…
men jag läste lite för fort. Och det som framför allt störde mig var att jag tror att kevlar fyller typ samma funktion glas.