ola_p
Forumsvar skapade
-
Sköljer av i sötvatten efter varje gång samt ylletvättmedel i ljummet vatten då och då.
Jag tror att det är viktigt att sjölva den ofta, även om det bara skulle vara i saltvatten. -
Jag sålde precis min score v111 till förmån för en vågbräda, eftersom scoren helt enkelt var för stor för vad jag använde den till. Måhända att det kanske inte blir så många bra 4.2 dagar i apelviken. Men förra gången jag var där och blev jag spolad med alldeles för stora grejor tog det ganska hårt när min kusin hade bästa dagen på året. därför skaffar jag nu en vågis.
Men jag lär bygga en pråm på 120liter i vår för att kajka runt alla 7.5 dagar.
Sen så skulle det ju inte sitta fel med nåt istil med en MP Style M, men det finns inte pengar till allt 🙁 .
För övrigt är Ola H´s resonemang rätt och riktigt, vad skulle alla materialfrågor få för svar utan honom. -
Det är väl bara ungefär som flygplansvingar fast under vattnet. Det svåra är förmodligen att få det rätt inställt.
-
Perverst men roligt. 🙂
-
Det kan ju vara trevligt att känna igen olika personligheter när man skriver, tänk om inte ex. Voodoo, dr Masse eller Ola H inte hade haft några login, då skulle man ju helt missa hur mycket de har skrivit.
Leve användarnamnen, man kan ju dessutom ändra utseende och så. -
Det kan ju inte vara så svårt att snickra ihop nåt å testa.
-
Jag tror iallafall att en lättviktare kan ha större segel på en mindre bräda. Det är jag ganska säker på, hur det är i övrigt vet jag inte.
-
Det är dessutom roligt, jag har testat, problemet är bara att det är långt att åka in till Götet allt för ofta.
Finns det någon annanstans? -
Jag har redan en bra mountainbike, men det är redan lite blask här…
…i ljungskile. snyft. -
man måste vara inloggad för att kunna lägga ut annonser.
-
Häftigt, nästan så att det lutar åt impulsköp. 🙂
såg ni filmen?