patrikol
Forumsvar skapade
-
patrikol
Medlem12 november, 2003 vid 22:22 som svar på: South africa here we come(känsliga bör titta bort)Ja o den sa va vanliast udanfor malmööööööööö!!
-
Nära stockholm
-
Tja sväljer? men man kan ju andas det.
-
Använd Helium så stannar kiten uppe hela tiden! Släpp inte bomen bara!
-
patrikol
Medlem12 november, 2003 vid 21:04 som svar på: South africa here we come(känsliga bör titta bort)Jag håller med dig fast vad jag vet så tillhör vithajen en ganska aggresiv haj sort.
-
Synd bara att dom tror att Sverige = Stockholm tacka vet jag DMI
-
patrikol
Medlem12 november, 2003 vid 20:35 som svar på: South africa here we come(känsliga bör titta bort)Jag har absolut inte någon haj noja eftersom jag själv surfat i Durban. Skulle inte tveka en sekund att göra det igen. Tycker bara att folk skall vara medvetna om faran och bete sig därefter, det är inte det samma som i sverige. Oftast obetänksamma så kallade vana tuffa dykare som råkar illa ut ett par om året brukar det vara. Jag är själv dykare så jag vet hur hajar beter sig. Jag vet också hur obetänksamma människor beter sig, brukar vara dom som råkar illa ut.
-
För jäkligt att man skall behöva jobba också!
-
-
Fräck bild Stellan! Vem är det?
-
patrikol
Medlem12 november, 2003 vid 12:28 som svar på: South africa here we come(känsliga bör titta bort)Sant men jag tror att jag hellre badar i ett hav fullt av kokosnötter än ett hav fyllt med hajar.
-
Men du kan ju vara snäll ändå
Fast att fassan jobbar som präst
-
Han kör X3 14 och Fuel 17 Cabrinha CO2 9
-
patrikol
Medlem12 november, 2003 vid 09:35 som svar på: South africa here we come(känsliga bör titta bort)Har bara hört talas om en och han slog brädan i nosen på hajen och klarade sig, men det var nog mer tur än skicklighet. Fråga Kicki det var hon som berättade det.
Det är nog väldigt ovanligt.