patrikol
Forumsvar skapade
-
patrikol
Medlem12 november, 2003 vid 09:30 som svar på: South africa here we come(känsliga bör titta bort)Så då är det så, att man kan lugnt simma om kring i Världens mest Vithaj rika vatten (Sydafrikas kust utanför haj näten) för statistiken säger att chansen är liten? Skyltarna på stranden som säger bada helst inte i gryningen eller på kvällen för då är Hajarna i lunchtagen behöver man inte heller bry sig om? Jag tror att jag lär mig köra väldigt bra innan jag provar det. Men det är ju bara jag och jag vill kitea i många år till. Lycka till med Hajmatandet förlåt badandet.
-
Köp Maui Magic dry glove av Henke på Mega Max dom är suveräna, Tunna, Förböjda, Helt Torra men tyvärr kostar dom 495:- provade alla möjliga handskar innan men dessa var dom enda som fungerade helt perfekt. Har dock inte provat Biltemas så funkar dom så är det ju skit billigt! Men dom måste vara helt torra så fort du får vatten på handen och den kommer upp ur vattnet så fryser du direkt.
-
Går mest efter observationer, Prognoser är vad det är stämmer sällan, DMI och Farvandsvæsenet samt Väg Verket är vad som gäller för mig.
-
Verkar inte funka att ladda ner.
-
En fråga till vilken storlek på bom är lämpligast?
-
Det är Naishs Nya XX33 men berätta det inte det är hemligt,
-
patrikol
Medlem11 november, 2003 vid 13:32 som svar på: Lite varmare å sydliga vindar i skåne på Fredag !!Kanon! Väntar med spänning. Har precis köpt sladd till Videokameran så nu håller jag på för fullt med att lägga in en massa gamla filmer på datorn.
-
patrikol
Medlem11 november, 2003 vid 12:57 som svar på: Lite varmare å sydliga vindar i skåne på Fredag !!Då vet man sitt värde då!
-
Det kallar jag svar, inga missuppfattningar där inte! Man skulle kunna säga att det var ”på ren svenska”
-
patrikol
Medlem11 november, 2003 vid 12:20 som svar på: Lite varmare å sydliga vindar i skåne på Fredag !!Ja fi fan hela dan!
-
patrikol
Medlem11 november, 2003 vid 11:20 som svar på: Kolla Discovery nu! Snacka om vågor! 031111 12:10Annars hade man ju varit på plankan under tyget i farten!
-
patrikol
Medlem11 november, 2003 vid 10:44 som svar på: bosätta sig utomlnads vid kiteställe, tips?Behöver du en gast så säg till!
-
Ojsan hur hamnade jag här!