Forumsvar skapade

Sida 512 av 552
  • patrikol

Medlem
    10 november, 2003 vid 23:41 som svar på: Takoon i Sverige?

ok hade jag ingen aning om tack för upplysningen.

• patrikol

Medlem
    10 november, 2003 vid 23:29 som svar på: Takoon i Sverige?

Om du inte vet det så kan du klicka på ändra knappen, så blir det rätt direkt.

• patrikol

Medlem
    10 november, 2003 vid 23:00 som svar på: Någon som kört Rhino04?

Även träsmaken? wink.gif Sorry kunde inte låta bli wink.gif smile.gif

• patrikol

Medlem
    10 november, 2003 vid 22:11 som svar på: Någon som kört Rhino04?

Tycker dom flesta jag träffar på vattnet ser inte så gamla ut, inte typ 20 mer som 13 cool.gif wink.gif 20 då är det ju nära pensionen. cool.gif

• patrikol

Medlem
    10 november, 2003 vid 22:07 som svar på: HD

Dom pratade gallon men det var översatt så det är möjligt att jag missuppfattade det, matte är inte min starka sida men dyrt som fan var det.

• patrikol

Medlem
    10 november, 2003 vid 20:08 som svar på: kiteloop

Framtiden är säkert mot mera hängtid och flygning kanske suddas klyftan mellan kitesurfing och skärmflygning ut. X10 är väl nästan på god väg! Men ännu får du nog lugna dig med dom försöken. wink.gif

• patrikol

Medlem
    10 november, 2003 vid 17:19 som svar på: Flygande gummibåt??

Sån skulle man ha i Habo! Måste vara lättare att hitta alla vilsna kiteare på vattnet. smile.gif grin.gif

• patrikol

Medlem
    10 november, 2003 vid 17:15 som svar på: Nya 04 Slingshot Provkörda!!!

Ja vi har nog det väldigt förspännt här nere dessutom är ju oftast någon ur sverige eliten ute på vattnet samtidigt så man kan tjuv kika och även få lite tips. smile.gif

• patrikol

Medlem
    10 november, 2003 vid 16:45 som svar på: HD

Såg ut som maskering och vanlig sprutlackering. Inte så hemma på det men undrar om det går under Airbrush epitetet.
    En av färgerna dom använde kostade ju typ 1000:- litern inte billigaste färgen direkt. Men där över är väl ”Money no objekt” i dom sammanhangen.

• patrikol

Medlem
    10 november, 2003 vid 16:37 som svar på: Skall någon ut idag?

Nej det blev inget hade Sam och Henke tvekade. Men torsdag Fredag är jag barnfri så blåser det bara mellan 6-12 så är jag på vattnet någonstans då. cool.gif

• patrikol

Medlem
    10 november, 2003 vid 16:26 som svar på: Skall någon ut idag?

Nu blev man ju inte det minsta avis! wink.gif Härligt! Hoppas själv på torsdag eller fredag.

• patrikol

Medlem
    10 november, 2003 vid 16:24 som svar på: Nya 04 Slingshot Provkörda!!!

Tuffa saker du blir utsatt för behöva vänta tills Februari för att få gratis kite grejor smile.gif wink.gif Undras hur länge det dröjer tills vi andra får gratis kite prylar? grin.gif För modligen inte nästa februari i heller. tongue.gif

• patrikol

Medlem
    10 november, 2003 vid 11:31 som svar på: Djupt vs. grunt vatten?

Ser inga som helst fördelar med grundt vatten förutom för nybörjare, men och andra sidan så är det mycket lättare att skada sig, Enda nackdelen med djupt vatten är ju att risken är större att du förlorar något av din utrustning.

• patrikol

Medlem
    10 november, 2003 vid 08:35 som svar på: HD

I dont know! blush.gif

• patrikol

Medlem
    10 november, 2003 vid 08:11 som svar på: Skall någon ut idag?

Ja Henke skateare och Jag skall ner till näset i dag. Har du fått in någon UDS ännu? Tänkte filma lite vilken tid skall du ner där? Blev inget idag frown.gif Nästa gång som gäller för mig blir Torsdag eller Fredag om vindgudarna är med oss!

Sida 512 av 552
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications