patrikol
Forumsvar skapade
-
ok hade jag ingen aning om tack för upplysningen.
-
Om du inte vet det så kan du klicka på ändra knappen, så blir det rätt direkt.
-
Även träsmaken?
Sorry kunde inte låta bli
-
Tycker dom flesta jag träffar på vattnet ser inte så gamla ut, inte typ 20 mer som 13
20 då är det ju nära pensionen.
-
Sån skulle man ha i Habo! Måste vara lättare att hitta alla vilsna kiteare på vattnet.
-
Ja vi har nog det väldigt förspännt här nere dessutom är ju oftast någon ur sverige eliten ute på vattnet samtidigt så man kan tjuv kika och även få lite tips.
-
Såg ut som maskering och vanlig sprutlackering. Inte så hemma på det men undrar om det går under Airbrush epitetet.
En av färgerna dom använde kostade ju typ 1000:- litern inte billigaste färgen direkt. Men där över är väl ”Money no objekt” i dom sammanhangen. -
Nej det blev inget hade Sam och Henke tvekade. Men torsdag Fredag är jag barnfri så blåser det bara mellan 6-12 så är jag på vattnet någonstans då.
-
Nu blev man ju inte det minsta avis!
Härligt! Hoppas själv på torsdag eller fredag. -
Tuffa saker du blir utsatt för behöva vänta tills Februari för att få gratis kite grejor
Undras hur länge det dröjer tills vi andra får gratis kite prylar?
För modligen inte nästa februari i heller.
-
Ser inga som helst fördelar med grundt vatten förutom för nybörjare, men och andra sidan så är det mycket lättare att skada sig, Enda nackdelen med djupt vatten är ju att risken är större att du förlorar något av din utrustning.
-
Ja Henke skateare och Jag skall ner till näset i dag. Har du fått in någon UDS ännu? Tänkte filma lite vilken tid skall du ner där? Blev inget idag
Nästa gång som gäller för mig blir Torsdag eller Fredag om vindgudarna är med oss!