patrikol
Forumsvar skapade
-
Tja steakandcheese är nytt för mig, men rotten.com är det många herrans år sedan som jag hittade men förmodligen är det väl samma som tidigare. Eftersom jag ser sådant i mitt jobb finner jag inte samma nöje i att sitta och titta på det på nätet.
-
Kul med bilder men vad är det?
-
Helt klart. Finns den i större format någonstans typ skrivbords underlägg?
-
patrikol
Medlem7 november, 2003 vid 20:37 som svar på: Det kan egenligen inte finnas någon gräns eller?Undrar om du blir så mycket klokare på deras svar?

Annars får väl en annan ställa upp och förklara lite Jenny.
Fattar du vad dom pratar om så kan du forsätta att fråga dom annars skall jag försöka hjälpa dig på traven istället. -
Tja se det som så här att dom träd och betongklumpar hus eller bilar som du kan bli ivägryckt emot på några sekunder. Har garanterat inte gått någon ”regler till sjöss kurs”, det är där du har den stora faran inte på vattnet ibland en massa mjukisar till kitare och mjukt vatten att landa på.
-
För jävelen! Hoppas du inte lät dom göra det. Dom hade helt klart ingen aning om vad dom pratade om. Hade dom aldrig fått flyga för så hade dom fått göra det då! Men det var ju skönt att det gick bra. Se u on the H2O.
-
Kanon Johan hoppas att det inte blev för dyrt.
-
Kör draken i en loop, men vet du inte vad det är så passa dig det blir ett jävla drag, prova först när det blåser lite, räknas inte om du inte sätter landningen, men det är väl en självklarhet. Finns massor av filmer på nätet bara att kolla på någon av dem så vet du hur det skall se ut.
-
Ok då är det inte bara mig du skäller på eller? För det är mig du tilltalar?