patrikol
Forumsvar skapade
-
Det finns väl både tjej forum och Kill forum på nätet, men detta är väl i alla fall ett kiteforum?
-
Bara dom inte ställer sina kite grejor där för då får man ju inte ett skit!
-
Tja Habo, Näset, Lundåkra, Jp sen får det väl räcka och några secrets förstås schyss!
-
Rent bild tekniskt sett så kan ju vägen svänga kraftigt till vänster lite längre fram (förhoppningsvis) men med tele så blir ju bilden verkligen häftig.
-
Svar till:
Ja han e go!
[/ QUOTE ]
Fan jag var utloggad! Märkte inte det sorry! -
Sätt in en annons på Snyggast.com för det måste väl vara på tio i topp listan där som dom finns eller?
-
Har mina misstankar he he
-
Beror inte det på vilken ”klubb” och vilken bar du går till?
-
Tja gör en tjej på smällen sen tar du pappa ledigt och vips så kan du sitta vid datorn under dagarna och göra inlägg på Steffo. Ps det finns ju billigare sätt.
-
Jag använder Maui Magic Dry Glove 495:- dyrt men du kommer inte att frysa, du är helt torr om fingrarna. Har provat dom i 5 plus grader inga problem men ni har ju lita kallar där uppe!
Tunna förböjda fingrar helt suveräna helt enkelt.
http://www.ontopwindsurfing.com/ -
Har precis varit ute i 3 timmar Lundåkrahamnen 9 m/s sjukt skön dag, avslutade med ved eldad bastu, körde med våtdräkt 5/3 torrhandskar sommarsko, frös inte en sek var ute 3 timmar i sträck! Snarare för varmt fick doppa mig i vattnet för att få svalka. Tillägas skall kanske att jag är väldigt frusen av mig, så våtdräkt funkar utmärkt, ta långärmad bara det blir lite bättre även om det hade varit skönt med korta armar och ben så varmt som det var i dag, men när det blir kallt så är det säkert skönt med pyrofegiskondom!