Forumsvar skapade

Sida 524 av 552
  • patrikol

Medlem
    24 oktober, 2003 vid 08:45 som svar på: Justyna oxå …

Va? Du behåller väl inte kitebrudarna för dig själv? frown.gif Nu börjar vi fatta varför du tagit på dig jobbet som allsmäktig wink.gif

• patrikol

Medlem
    24 oktober, 2003 vid 08:39 som svar på: Oxalsyra på kiten mot mögel – någon?

Säkert det bästa. Man skall alltid lyssna på proffsen alltså dom som verkligen sysslar med sådant dagligen inte dom som bra säger att dom kan allt, dom är livsfarliga! Vi ses väl på vattnet på lördag? 10 m/s mumma

• patrikol

Medlem
    24 oktober, 2003 vid 07:43 som svar på: Bruna fläckar i kallsongerna

Va? dom är ju manliga! Hur tror du rövhålens kallingar ser ut? wink.gif

• patrikol

Medlem
    24 oktober, 2003 vid 07:42 som svar på: Oxalsyra på kiten mot mögel – någon?

Ingen som provat med magsäckar skall vara stark magsyra i dom, kan inte Rambo fixa det också?

• patrikol

Medlem
    24 oktober, 2003 vid 07:39 som svar på: Abstinens! Har inte fått kitea på hela dagen!

Tack för erbjundandet, Jag återkommer när jag lärt mig kitea. smile.gif

• patrikol

Medlem
    23 oktober, 2003 vid 23:46 som svar på: Vad göra på Lördag ?

Det kan du räkna med! cool.gif

• patrikol

Medlem
    23 oktober, 2003 vid 23:13 som svar på: Vad göra på Lördag ?

Fast din dräkt är ju coolast helt klart cool.gif cool.gif REAL POWER!!!

• patrikol

Medlem
    23 oktober, 2003 vid 22:55 som svar på: Vad göra på Lördag ?

Blanda inte in mig en riktig Viking. Jag kör inte med ”Pyrofegiskondom” här är det våtdräkt som gäller.

• patrikol

Medlem
    23 oktober, 2003 vid 22:47 som svar på: Vad göra på Lördag ?

Riktig lustigkanin smile.gif Behöver nog nya batterier till knoppen eller vad tror du Melker. IS ! eller öppet vatten med 10 m/s

• patrikol

Medlem
    23 oktober, 2003 vid 22:33 som svar på: Vad göra på Lördag ?

Västlig 10 m/s Habo?

• patrikol

Medlem
    23 oktober, 2003 vid 19:56 som svar på: KiteLife is back…

Ja han sa ju det han blir snurrig i huvudet smile.gif

• patrikol

Medlem
    23 oktober, 2003 vid 17:18 som svar på: Bruna fläckar på Kiten

MALMÖ TIDNINGEN!!! den heter så!

• patrikol

Medlem
    23 oktober, 2003 vid 14:37 som svar på: Abstinens! Har inte fått kitea på hela dagen!

Jag har råkat ut för detta live, men man avslöjar ju inte hemligeter eller? Tycker det är en hel del secretspots som man aldrig får reda på. wink.gif kul är den i allafall

• patrikol

Medlem
    23 oktober, 2003 vid 14:32 som svar på: Oxalsyra på kiten mot mögel – någon?

Kör du kulörtvätt 40 grader eller kanske rent av vittvätt 90 grader? behöver den torktumlas? wink.gif grin.gif

• patrikol

Medlem
    23 oktober, 2003 vid 14:30 som svar på: Kiteolyckor…

Säkerhet är en sak föreningsliv en annan. Men visst finns det fördelar med både och. Jag är övertygad om att det kommer både föreningar och restriktioner vare sig vi vill eller ej. Jag är för säkerhet och dom hjälpsamma kite killar som frivilligt har hjälpt och fortfarande hjälper mig när det behövs och dom har tid över. Däremot så är jag inte så glad för pekpinnar och regler, vissa behövs säkert men desto fler är onödiga. Därför så måste var och en använda sunt förnuft, vilket ibland verkar vara en brist vara. Ps jag tar åt mig av kritiken, ramlar in i det oseriösa tjabbandet för mycket ibland. Är förmodligen lite av ålderman ibland kitefolket och bör föregå med gott exempel. Tack för ditt påpekande. smile.gif

Sida 524 av 552
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications