Forumsvar skapade

Sida 525 av 552
  • patrikol

Medlem
    23 oktober, 2003 vid 14:08 som svar på: Kiteolyckor…

Smart drag wink.gif

• patrikol

Medlem
    23 oktober, 2003 vid 13:40 som svar på: Abstinens! Har inte fått kitea på hela dagen!

smile.gif

• patrikol

Medlem
    23 oktober, 2003 vid 12:47 som svar på: Bruna fläckar på Kiten

Prova du Stellan och om inte du får några stora hål i din kite så kan jag ju prova sen wink.gif Ps Såg du Henke och mig i Malmö tidningen som kom i brevlådan idag? När vi Kiteade nere på Ribban.

• patrikol

Medlem
    23 oktober, 2003 vid 12:29 som svar på: tänkte fråga en sak..

Ups nu ligger du farligt till Pan. Du är ju både ordningsman och Rövhål! grin.gif

• patrikol

Medlem
    23 oktober, 2003 vid 11:44 som svar på: Köpa Cabrinha-prylar på nätet?

Om detta är den dansk jag tror, så kan han fixa vilka kites som helst.
    http://www.steffo.nu/forum/showflat.php?Cat=&Number=157140&page=0&view=collapsed&sb=5&o=&fpart=1

• patrikol

Medlem
    23 oktober, 2003 vid 11:39 som svar på: thailand

Beror ju helt på var du har tänkt att använda kiten och när. Generellt sett kan man säga att du behöver tre kites och den du köper först får ju bli den som passar dom vindförhållanden som är vanligast där du kitear. Du kommer att behöva 9-10 kvm 12-14 kvm och 16-18 kvm. Men christian var ju på Hawaii och där var man kraftigt överriggad med mer än 6 kvm så var du skall använda kiten är nog den gyllene frågan. Trevlig fortsatt resa inte lite avis wink.gif

• patrikol

Medlem
    23 oktober, 2003 vid 11:30 som svar på: Kiteolyckor…

Håller med Melker. Troels inlägg är att tänka på, det är en klippsk drenge den där ”Dansken” wink.gif

• patrikol

Medlem
    23 oktober, 2003 vid 11:24 som svar på: Brrrrr…

Ja lördag kan man. Men då är det regn och lite vind söndag när det skall blåsa 10 m/s och soligt! Då jobbar man såklart! Typiskt. Men ni får njuta för oss andra. cool.gif

• patrikol

Medlem
    23 oktober, 2003 vid 11:08 som svar på: Thai

Skall själv till Thailand i mars men vinden skall vara som bäst ifrån november till februari så jag är själv tveksam om man skall ta med grejorna, har tyvärr Folksam som försäkringsbolag och då får man ju inte ut en krona om man blir av med prylarna. Så är det värt den risken?
    Här har du en länk att kolla i allafall. Trevig resa.
    http://www.kitethailand.com/eng/main.htm

• patrikol

Medlem
    23 oktober, 2003 vid 11:01 som svar på: Brrrrr…

Jag kör fortfarande med våtdräkt 5/3 har inte frusit någonting, kör med torrhandskar och yllemössa. Jag är väldigt frusen av mig. Under våtdräkten har jag kortärmad surftröja samt surfshorts, funkar alldeles utmärkt.
    Men så bor jag ju i södra sverige. cool.gif

• patrikol

Medlem
    22 oktober, 2003 vid 23:51 som svar på: Sydafrika lyxboende dec till Feb el MARS

Då kan vi få lite rapporter därifrån?

• patrikol

Medlem
    22 oktober, 2003 vid 23:49 som svar på: Bruna fläckar på Kiten

Ja upp till bevis vem är du? wink.gif Längd? vikt? just kidding wink.gif

• patrikol

Medlem
    22 oktober, 2003 vid 23:44 som svar på: fråga om Naish UDS?

Det svåraste är väl att hinna krypa ur selen för att kunna följa med bomen wink.gif

• patrikol

Medlem
    22 oktober, 2003 vid 23:36 som svar på: fråga om Naish UDS?

Du håller inte i någonting leashen sitter fast i selen.

• patrikol

Medlem
    22 oktober, 2003 vid 23:33 som svar på: fråga om Naish UDS?

Nej den följer med runt så det blir ingenting som korvar sig.

Sida 525 av 552
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications