patrikol
Forumsvar skapade
-
Om du kör till vänster om båtarna så har du hur mycket yta som helst, en av mina faviz spots dessutom fina riggnings ytor kan parkera ända nere vid vattnet och inte så jävla grundt, fungerar dock bara vid nord och nordost. Men det är ju bra att vi inte har samma åsikt, så slipper vi trängas
-
Detta är väl ett surf forum? inte segelforum? Har ni inte hamnat lite fel grabbar?
-
patrikol
Medlem21 oktober, 2003 vid 16:01 som svar på: Klurat lite på att leka med en kite i vinter…Är det en fråga eller ett påstående?
-
Här har du en karta till Lundåkrahamnen. Landskrona.
-
En spot guide med beskrivning av platsen gärna med en liten karta, Vilka vindriktningar som gäller osv…
-
Från Rövhål till Jesus på en dag! Starkt jobbat Rambo
Inget som Pan har med att göra?
-
Man måste jobba bort dom successivt, Tuffa inlägg funkar bra. Så nu är frågan man eller mus?
-
1 inlägg Pan hur skall du tackla Rambos gliringar, och hur skall han kunna smälta att han aldrig hann i fatt dig.
-
Prova att högerklicka och sedan spara filmen först. Allplayer funkade som spelare.
-
Vågade inte ge mig in i den diskussionen men jag har sett Flysurfer och många fler med samma stabila flygningar. Dock tycker jag att det ser rätt imponerande ut även om inte Naish är ensamma om detta. Naish frälst som jag är, När kommer UDS vill ha nuuuuuu.