patrikol
Forumsvar skapade
-
Ta med snowboarden om i fall att
-
Fråga Zoolander han bor ju i Lomma.
-
Jag gissar villt, du är pilot! Är jag i närheten?
-
Jag såg det tidigare, synd att det är fel Habo. Typiskt.
-
Finns så många trevliga människor här på steffo så varför lägga ner tid på en som inte är trevlig? Enda rimliga förklaringen till ditt handlande och resonerande är att du förmodligen inte är så gammal. Annars är det bara beklagligt.
-
Det är väl förhoppningsvis upp till Webmastern. Han gillar kanske dig?
-
Tänk vad mycket fint det finns på nättet!
-
Inte första gången ”Rasmus” ”193.44.54.228” gör bort sig förra gången så var hans ip adress ”193.44.54.228” ytterst nära att bli bannad ifrån Steffo.
-
Snacka om påhopp vilket lågvatten. Du har lyckats med bedriften att sänka dig till den lägsta nivån hittills på Steffo, men det är klart ”MR anonym” som du är så fattar du väl inte bättre! Ett tips till dig kicki är kontakta konfmastern på Steffo så kan han banna ip adressen ” 212.209.106.4” Det är åtalbart det han sysslar med.
-
Måste instämma, har fått hjälp av Huber många gånger trots att det jag handlat av honom är väldigt begränsat. Men det vi får betänka lite grann vi nybörjare, är att vi faktiskt får mycket hjälp av många rutinerade trots att det alltid är samma frågor. Kan inte vara på super gott humör alltid, vi vill ju alla som bekant ta vara på den begränsade vind som finns. Men visst skall man kräva mer av en försäljare. Men på din och Hubers beskrivning låter det som att ni har lite olika uppfattningar om vad som är rimlig hjälp, kan bara säga att jag alltid har fått mer hjälp av Huber än vad jag tycker att man kan begära. Nä ta du kontakt med Huber så hjälper han dig säkert med det du har problem med, Ps alltid bättre med vänner än ovänner.
-
Henke kan fixa hjälmar. Ring honom.
-
Sånna saker är man alltid ”Sugen” på