Forumsvar skapade

Sida 532 av 552
  • patrikol

Medlem
    15 oktober, 2003 vid 19:55 som svar på: Revolutionerande 04:or ?

Tja jag har sett en del ganska duktiga svenska kiteare på med Naish X3 också.

• patrikol

Medlem
    15 oktober, 2003 vid 19:53 som svar på: vilken kite har bäst: lyft? häng? snabbast?

Allting är relativt men den gick på visningstur runt om i Världen i Maj i år och det var innan försäljningen hade börjat. Och jag har inte sett någon dansk eller svensk med någon ännu, så ”Ett bra tag” är ju individuellt vad man tycker att det är. Jag tycker ju att den är ganska så ny trots allt.

• patrikol

Medlem
    15 oktober, 2003 vid 18:51 som svar på: vilken kite har bäst: lyft? häng? snabbast?

X10 har ju högst AR men den är ju så ny att den säkert inte kommit till Sverige ännu. Kolla in på http://www.kitesurfers.dk/equipment/index.html

• patrikol

Medlem
    15 oktober, 2003 vid 18:41 som svar på: Ett heltidsjobb att hänga på steffo

Inget kul alls, kan köra hela dagen i morgon (Torsdag) men ingen vind! mad.gif Men det verkar ju vara ett stående bekymer i denna sporten. smile.gif

• patrikol

Medlem
    15 oktober, 2003 vid 18:08 som svar på: en fråga? funger naschi bom till ss fuel

Tja helt enkelt är det tydligen inte men om jag förstår det hela rätt så om jag provar och lyckas få draken att styra någotsånär normalt så kan jag testa lite med olika lägen för att få lagom drag.

• patrikol

Medlem
    15 oktober, 2003 vid 17:35 som svar på: en fråga? funger naschi bom till ss fuel

När du ändå är igång Pan. Har en Naish Aero II, 14 kvm depower snöret som kan kan dra upp eller ner för att få mer eller mindre drag har jag bara använt till min ”Walk of shame” inte när jag kör tycker att kiten blir så konstig att styra. Skall jag ändå använda den även när jag kör eller är det bästa att ha den på fullt drag för att kiten skall reagera som vanligt? Hoppas att du fattar vad jag menar. smile.gif

• patrikol

Medlem
    15 oktober, 2003 vid 17:21 som svar på: Torrdräkt?

Jag brukar ha en surftröja och surfshorts under. Det hjälper ju fler lager du har men känns som att det borde funka bättre med tunnare material än två våtdräkter inte fel att det känns skönt också.

• patrikol

Medlem
    15 oktober, 2003 vid 17:10 som svar på: Wipika Press Release

verkar vara en skön bräda får bli en sådan när man lärt sig kitea, nu kan jag nog köra på en snowboard smile.gif hade förmodligen inte märkt någon större skillnad smile.gif cool.gif

• patrikol

Medlem
    15 oktober, 2003 vid 17:07 som svar på: Torrdräkt?

Skit billigt ta en sån låter kanon.

• patrikol

Medlem
    15 oktober, 2003 vid 17:01 som svar på: Torrdräkt?

Hela året med en 5/3 sommaren är det ju surfshorts som gäller.

• patrikol

Medlem
    15 oktober, 2003 vid 16:59 som svar på: en fråga? funger naschi bom till ss fuel

Fråga Pan Henke han verkar ha sten koll på sånt. Jag kör ju Naish till cabrinha och det funkar ju alldeles ypperligt.

• patrikol

Medlem
    15 oktober, 2003 vid 10:10 som svar på: Klappa mig på axeln!!!

Inte nog med det, du flyger lika högt också! smile.gif

• patrikol

Medlem
    15 oktober, 2003 vid 09:23 som svar på: Klappa mig på axeln!!!

Åja du skall väl inte klaga, så fort du blir pussad av en prinsessa så blir du ju en prins! smile.gif

• patrikol

Medlem
    15 oktober, 2003 vid 09:17 som svar på: vw problem

Är inte 91an framhjulsdriven? confused.gif

• patrikol

Medlem
    15 oktober, 2003 vid 06:47 som svar på: nice mtb video

Säkert någon man känner gammal knutte också. smile.gif

Sida 532 av 552
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications