patrikol
Forumsvar skapade
-
skejtare_henrik och jag är gamla skejtare så det måste vi prova. Vet var ställena som du pratar om ligger.
-
Helt klart 03 är det mycket bra kvalité på. Köp beg två st istället. Köpte först en 14 sedan en 9 och det är det bästa köp jag gjort, slipper stå på stranden bara för att det blåser lite mycket.
-
Härligt att se grabbar mer sånt så att man blir inspirerad att fortsätta fast att man svär varenda gång man promenerar ”walk of shame” tyvärr alldeles för mycket av den varan just nu.
-
Jag håller tummarna och tår för honom hoppas att han blir helt återställd. Återkom gärna med lite mer info framöver. Mvh Patrik
-
patrikol
Medlem14 oktober, 2003 vid 12:03 som svar på: Ribbersborg 031014 kl 15:20 N 5,4 / 6,0 i byarnaSäkert någon windsurfare som vanligt, men inget att bry sig om. Till höger om Kallbadhuset inte för nära bryggan bara, 100 meter ifrån typ. Tänk på att det är bara när det är nordlig vind samt att det absolut inte är under sommar månaderna det måste vara folk tomt. Finns lite stenar in till stranden så försök att hålla till lite längre ut.
-
Äntligen inte än dag för tidigt!
-
Du e för go Henke över en gigs film på nätet!
-
patrikol
Medlem13 oktober, 2003 vid 20:36 som svar på: Genomskinlig våtdräkt för tjejer, finns det? 😉
Nja så glad är jag inte för Henke. Vi får berätta vad som hände när vi träffas live på stranden någon gång, men hade någon haft en kamera hade vi vunnit årets klantigaste kiteare utan tvivel.
-
Nja nästa jag tar med charm trollet Sam 11 mån. så att han kan lära sig i tid hur man kitear. Men det blir ingen surf, broms, hålla lagom fart, övning idag tyvärr!
-
he he Nej LiftAss är för avancerat för mig.
-
Lite förvirrad ni menar samma sak eller?
-
Har inte tagit upp det på väldigt länge men svarar fortfarande på tilltal. Jag fattade från början vad det handlade om gick med i mitt första forum via modem för 12-13 år sedan men somliga vill inte förstå i alla fall. Dom tror fortfarande att man måste uppge sitt namn för att vara någon på ett forum!
-
Hur orkar ni lägg ner, Snacka kite istället, fimpa denna tråden nu.
-
Har haft samma problem, köp Wyns rengöring för inprutnings spridarna så löser sig förmodligen problemet, finns andra fabrikat men detta funkar verkligen. kostar typ 60 spänn, behövs bara göras vid typ 5000 mil.