Forumsvar skapade

Sida 534 av 552
  • patrikol

Medlem
    13 oktober, 2003 vid 07:29 som svar på: Vad säger ni, wv eller annat? Beslutsångest!

Har haft T3 GL coach cirka 10 år har numera en T4 Multivan, vad skall man säga det finns ingen bättre bil. Kolla årsmodellerna på bilarna som rullar skulle tippa att en VW håller tre gånger så länge som en japsare, 30-50 tusen mil för Taxi caravellerna är inget ovanligt smile.gif

• patrikol

Medlem
    12 oktober, 2003 vid 20:17 som svar på: Ribban Nordlig!!

He he smile.gif smile.gif Snacka om klantskallar smile.gif men det var väl bara Typ halva Malmö som såg oss. Detta skulle ju vara en hemlis! wink.gif

• patrikol

Medlem
    12 oktober, 2003 vid 19:21 som svar på: Genomskinlig våtdräkt för tjejer, finns det? 😉

Ja då krymper ”den” till 18 cm smile.gif smile.gif

• patrikol

Medlem
    12 oktober, 2003 vid 19:18 som svar på: Skåne imorgon

Jag är pappaledig. Tyvärr så har jag ingen barnvakt i morgon så jag får snällt vänta till Torsdag. Annars behöver jag all träning jag kan få. Lycka till

• patrikol

Medlem
    12 oktober, 2003 vid 19:14 som svar på: Sydsvenskan

Va inga secret spots???? Ni kör väl inte bland oss vanliga dödliga? cool.gif smile.gif

• patrikol

Medlem
    12 oktober, 2003 vid 19:10 som svar på: Inte lika bra som Rambo…

MFF har en pirat variant som är ganska fräck, gillar du inte MFF så kan du ju ta bort märket i pannan.

• patrikol

Medlem
    12 oktober, 2003 vid 19:08 som svar på: Genomskinlig våtdräkt för tjejer, finns det? 😉

Har ingen fru, men för guds skull det var tjejer jag tänkte på!!! Jag håller på att försöka lära mig det här med kite och om killar skulle köra nakna skulle det inte vara lätt att lära sig kite samtidigt som man mår illa och håller sig för ögonen. smile.gif

• patrikol

Medlem
    12 oktober, 2003 vid 19:04 som svar på: Pyro

Hade gärna gjort det men plånboken är för liten just nu, jag tycker fortfarande att våtdräkten är på gränsen till för varm men får väl se framöver, jag har ju dessutom alltid omklädningsrum med mig och det är ju ganska skönt. cool.gif

• patrikol

Medlem
    12 oktober, 2003 vid 18:51 som svar på: Pyro

Tja än så länge är det lätt att vara kaxiga men när det blir kallt då kanske det blir svårare smile.gif Ps var det så genomskinligt?

• patrikol

Medlem
    12 oktober, 2003 vid 18:48 som svar på: Sydsvenskan

Jag känner Patrik (pressfotografen), skall skälla på honom. Samt be honom komma och plåta någon av våra duktiga killar här nere istället. Så att folk inte tror att kiteare är killar med lådbil! smile.gif

• patrikol

Medlem
    12 oktober, 2003 vid 18:20 som svar på: Skåne imorgon

Ljunghusen eller Tippen i Skanör vid NO

• patrikol

Medlem
    12 oktober, 2003 vid 18:13 som svar på: Pyro

Nej mycket fegt wink.gif

• patrikol

Medlem
    12 oktober, 2003 vid 18:11 som svar på: Inte lika bra som Rambo…

Alltid kul med bilder, mera av den varan. Ser härligt ut.

• patrikol

Medlem
    12 oktober, 2003 vid 18:09 som svar på: Betong är hårt!!

Hoppas att det gick bra för dig skriv gärna och berätta hur det är med dig.

• patrikol

Medlem
    11 oktober, 2003 vid 07:54 som svar på: Lite bilder från Hawaii

Sant, för min del alldeles för dyrt dessutom smile.gif

Sida 534 av 552
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications