patrikol
Forumsvar skapade
-
patrikol
Medlem13 oktober, 2003 vid 07:29 som svar på: Vad säger ni, wv eller annat? Beslutsångest!Har haft T3 GL coach cirka 10 år har numera en T4 Multivan, vad skall man säga det finns ingen bättre bil. Kolla årsmodellerna på bilarna som rullar skulle tippa att en VW håller tre gånger så länge som en japsare, 30-50 tusen mil för Taxi caravellerna är inget ovanligt
-
He he
Snacka om klantskallar
men det var väl bara Typ halva Malmö som såg oss. Detta skulle ju vara en hemlis!
-
patrikol
Medlem12 oktober, 2003 vid 19:21 som svar på: Genomskinlig våtdräkt för tjejer, finns det? 😉Ja då krymper ”den” till 18 cm
-
Jag är pappaledig. Tyvärr så har jag ingen barnvakt i morgon så jag får snällt vänta till Torsdag. Annars behöver jag all träning jag kan få. Lycka till
-
Va inga secret spots???? Ni kör väl inte bland oss vanliga dödliga?
-
MFF har en pirat variant som är ganska fräck, gillar du inte MFF så kan du ju ta bort märket i pannan.
-
patrikol
Medlem12 oktober, 2003 vid 19:08 som svar på: Genomskinlig våtdräkt för tjejer, finns det? 😉Har ingen fru, men för guds skull det var tjejer jag tänkte på!!! Jag håller på att försöka lära mig det här med kite och om killar skulle köra nakna skulle det inte vara lätt att lära sig kite samtidigt som man mår illa och håller sig för ögonen.
-
Jag känner Patrik (pressfotografen), skall skälla på honom. Samt be honom komma och plåta någon av våra duktiga killar här nere istället. Så att folk inte tror att kiteare är killar med lådbil!
-
Ljunghusen eller Tippen i Skanör vid NO
-
Alltid kul med bilder, mera av den varan. Ser härligt ut.
-
Hoppas att det gick bra för dig skriv gärna och berätta hur det är med dig.
-
Sant, för min del alldeles för dyrt dessutom