Forumsvar skapade

Sida 535 av 552
  • patrikol

Medlem
    11 oktober, 2003 vid 07:53 som svar på: Bilder från dagens Wave session i Secret kabusa

Härliga bilder grabbar mera sånt cool.gif

• patrikol

Medlem
    11 oktober, 2003 vid 07:49 som svar på: Lite bilder från Hawaii

Tack för det härligaste inlägget i år, Njut för oss all cool.gif smile.gif

• patrikol

Medlem
    11 oktober, 2003 vid 07:41 som svar på: 1 back free beer!!!!

Det kan du gärna få göra jobbar hela lördag dygnet, Det verkar som att du får hjälp av Pan eller Melker men behöver du så har jag en Co2 9 Kvm klart att vi skall hjälpa våra danska vänner cool.gif Du måste fixa en hyffsad placering bara, Lycka till smile.gif

• patrikol

Medlem
    10 oktober, 2003 vid 11:14 som svar på: Nu är jag anonym!

Jag trivs bäst kring 9-11 m/s och det var väl ungefär vad det skall blåsa på förmiddagen eller? Dessutom så är jag ganska solbränd, det blir man om man är ute och surfar mycket eller du kör med fegis luva?

• patrikol

Medlem
    10 oktober, 2003 vid 11:09 som svar på: Nu är jag anonym!

Nej då ingen fara smile.gif Det vara bara ett sånt otroligt roligt uttalande maken till motsägelsefullt har man ju aldrig sett!!! Det är kite som gäller och inget annat, Det var inte jag som la upp denna tråden.

• patrikol

Medlem
    10 oktober, 2003 vid 09:57 som svar på: Nu är jag anonym!

Viket härligt uttalande ”Vågar” stå för att vara anonym. grin.gif grin.gif grin.gif går inte att svara på säger allt, kunde inte skrivit det bättre själv, Ps tack för hjälpen med att få folk att inse vikten av att registrera sig. grin.gif grin.gif grin.gif

• patrikol

Medlem
    10 oktober, 2003 vid 07:49 som svar på: blir det nått i habo imorgon?

Ja jag såg det. Typiskt när man för en gång skull kan.
    Jag måste sticka ifrån Habo senast 13:00 så det är inte säkert att jag hinner typiskt crazy.gif

• patrikol

Medlem
    10 oktober, 2003 vid 07:11 som svar på: hur är Cabrinha CO2 9kvm?

Är man duktig är det säker inga problem, men när jag var ute i 12-13 m/s så lyfte den mig rätt upp i luften hela tiden och då hade jag den på max depower, Jag väger 90 kg.
    Robbie använder ju viktväst så va fan det skall väl gå smile.gif

• patrikol

Medlem
    9 oktober, 2003 vid 23:44 som svar på: Fågor om Sydafrika

Så sant, blush.gif trodde bara det var mig dom sa så till! blush.gif wink.gif

• patrikol

Medlem
    9 oktober, 2003 vid 23:40 som svar på: hur är Cabrinha CO2 9kvm?

Jag har en Aero II 14 kvm funkar ganska bra fast ibland hade det varit bra med en 12a också. Jag surfade idag i mellan 9 – 13 m/s med min Co2a 9 kvm det funkade skit bra, en annan kille som också är nybörjare provade med en 12a men det blev för mycket för honom, jag diggar C02 9kvm skarpt väldigt stadig snabb mycket lätt att ta höjd med. Co2 an är motsavarigheten till Aero II inte X3, dess motsvarighet är Blacktippen. Hur den är att hoppa med vet jag inte eftersom dom hopp jag gör är högst ofrivilliga! Det får någon som kan sånt, uttala sig om. cool.gif

• patrikol

Medlem
    9 oktober, 2003 vid 23:26 som svar på: blir det nått i habo imorgon?

Vi får hålla tummarna för att vädergudarna är med oss. cool.gif

• patrikol

Medlem
    9 oktober, 2003 vid 21:18 som svar på: FILM FRÅN SECRET SPOT

Berätta snälla? tongue.gif tongue.gif

• patrikol

Medlem
    9 oktober, 2003 vid 21:16 som svar på: FILM FRÅN SECRET SPOT

Läcker film grabbar tänk om man kunde köra på det viset, som gammal skejtare så är det kul att se att brädorna blir mindre och mindre wink.gif Var det Melkers? eller de har börjat massproduceras? smile.gif smile.gif

• patrikol

Medlem
    9 oktober, 2003 vid 20:59 som svar på: blir det nått i habo imorgon?

Vem undrar? Det ser ju ut att bli perfekt vind, vet inte hur regn läget ser ut dock. cool.gif

• patrikol

Medlem
    9 oktober, 2003 vid 20:50 som svar på: Anonyma Kitare

Skit bra inlägg många plus på det!! cool.gif smile.gif

Sida 535 av 552
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications