Forumsvar skapade

Sida 536 av 552
  • patrikol

Medlem
    9 oktober, 2003 vid 20:21 som svar på: Anonyma Kitare

är du synsk? Hur kunde du veta det smile.gif 3 timmar på vattnet idag smile.gif

• patrikol

Medlem
    9 oktober, 2003 vid 20:14 som svar på: vad har ni som kört ss fuel 17 att säga om den?

Han väger nästan 90 kg!!! smile.gif

• patrikol

Medlem
    9 oktober, 2003 vid 12:30 som svar på: Fågor om Sydafrika

Kan tala om för dig att jag inte är speciellt bra på att måla och jag har bara berättat vad jag upplevde i Durban när jag var där. Anledningen till att jag berättade om dom var att många berättade om ”paradiset Sydafrika” jag tror att dom barnen som var typ 3-5 år som sov i rännstenarna skulle hålla med dig om att det är som du säger ” en av de grymmaste platserna på jorden” Jag rörde mig också problemfritt i Durban men jag tittade lite längre än fina gatan. Ps Jag kommer att fortsätta att inte ”Måla” upp någonting, som du säger att jag gör, och hålla mig till fakta. Ds

• patrikol

Medlem
    9 oktober, 2003 vid 12:14 som svar på: Reglerna/tipsen sökes!!!

Du kan kalla dig för vad du vill men registrera något så att du kan vara någon på ett forum. Vad du kallar dig är mindre intressant. Då vet alla att den där ……… är en just typ eller motsatsen den där ……… är en skitstövel.
    Man kan kasta ut dom från forumet om dom missköter sig. Känns som en hopplös diskussion. Att registrera sig på ett forum är lika elementärt som att man presenterar sig när man träffar någon, men det finns ju dom som inte gör det i heller! Jag själv står för vem jag är och vad jag säger med mitt riktiga namn. Det säger du att du också gör och skriver ut ditt namn!! Så vad är problemet? confused.gif confused.gif

• patrikol

Medlem
    9 oktober, 2003 vid 10:29 som svar på: Egypten på fredag!?!

Sant så sant smile.gif Och nu har vinden kommit också.

• patrikol

Medlem
    9 oktober, 2003 vid 08:18 som svar på: Egypten på fredag!?!

Ja det är inte rättvis, när vi springer omkring och fryser på stranden i Habo i väntan på vind wink.gif

• patrikol

Medlem
    9 oktober, 2003 vid 08:15 som svar på: hur går det på hawaii för svensken?

Prova med att fråga hans tjej Anna Sparre hon bör ha inside info. wink.gif

• patrikol

Medlem
    8 oktober, 2003 vid 18:39 som svar på: hur knyter man!!??

Jag refererade till linjusteringar inte att montera färdiga linor på färdiga stroppar som vilken kiteare som helst kan.

• patrikol

Medlem
    8 oktober, 2003 vid 16:19 som svar på: Vill någon köpa en EH?

Man frågar inte tjejer om vikten hengo smile.gif smile.gif

• patrikol

Medlem
    8 oktober, 2003 vid 16:16 som svar på: hur knyter man!!??

Ok Jag håller med alla andra att du skall gå en kurs, men det har du säkert fattat nu. Lova att du aldrig provar kiten i mer än 5-6 m/s och skit i brädan lär dig drakens krafter långt ute i vattnet minst 70 helst 100 m ifrån närmsta objekt. Var väldigt försiktig. cool.gif smile.gif Visst höll helt på att glömma, kompisar på 90 kg plus som kan hålla i dig när du lanchar är väldigt bra smile.gif

• patrikol

Medlem
    8 oktober, 2003 vid 14:02 som svar på: Skjuts till Habo ?

ok inte så bra på geografi lät som en söderhavsö. smile.gifTyvärr så bor jag i Malmö, det verkar regna dessutom!

• patrikol

Medlem
    8 oktober, 2003 vid 12:34 som svar på: Skjuts till Habo ?

I vilket land ligger det?

• patrikol

Medlem
    8 oktober, 2003 vid 12:27 som svar på: Skjuts till Habo ?

Beror ju lite på var du bor smile.gif

• patrikol

Medlem
    8 oktober, 2003 vid 08:07 som svar på: Hur ska man göra?

Innan jag läste här verkade det lite komplicerat, nu verkar det vara mycket mer komplicerat än så. Får väl hålla mig till kiteandet och överlåta justeringarna till proffsen. Får väl snart stopp på snurrandet i skallen. confused.gif smile.gif

• patrikol

Medlem
    7 oktober, 2003 vid 18:35 som svar på: Nygammalfilm från HaboLjung

Jag kan inte bara klicka på länken då funkar det inte, jag måste spara filen på hårddisken först, kanske det funkar för dig med.

Sida 536 av 552
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications