Forumsvar skapade

Sida 537 av 552
  • patrikol

Medlem
    7 oktober, 2003 vid 18:33 som svar på: sydafrika

Har bara varit i Durban och då kiteade jag inte, bara vågsurfing men vad jag förståt nu så är Durban ett fantastiskt bra ställe för kite och eftersom Kapstaden ligger på samma kust eller spets (kanske man skall säga) så är det säkert bra, Sydafrikakusten där Durban ligger är världens mest vithajrika vatten, så man skall nog inte kasta sig ut var som helst. Klimatet i landet är ganska farligt på sina ställen så spring inte omkring i fel kvarter på natten.
    Mvh Patrik smile.gif
    Ps (Jag menar inte att allt som rör sydafrika är livsfarligt utan att det är så pass farligt att man bör vara medveten om det när man åker dit)

• patrikol

Medlem
    7 oktober, 2003 vid 12:44 som svar på: Sist ut i vattnet får starta sig själv

Måste instämma flickvän kan bli dyrt tro mig, blivande fyrbarns pappa! smirk.gif å andra sidan har du ju någon som kan hålla i ……… när du behöver det. smile.gif

• patrikol

Medlem
    7 oktober, 2003 vid 12:37 som svar på: Hur ska man göra?

Måste testa genast har en naish Aero II 14 kvm och en cabrinha CO2 9 kvm men använder naishbomen till båda, kanske behöver justera cabrinhan så att det inte fladdrar har faktiskt inte tänkt på om den fladdrar speciellt men skall kolla nästa gång tack för tipset. smile.gif

• patrikol

Medlem
    7 oktober, 2003 vid 11:50 som svar på: Hur ska man göra?

Verkar mest logiskt.

• patrikol

Medlem
    6 oktober, 2003 vid 18:01 som svar på: SNABB FRÅGA SNABBT SVAR!

Det är ett pansarregement. Så då får du väl köra pansarvagnar!!! smile.gif

• patrikol

Medlem
    6 oktober, 2003 vid 17:59 som svar på: SNABB FRÅGA SNABBT SVAR!

Skojigt vet i fan, men Revinge ligger närmst.

• patrikol

Medlem
    6 oktober, 2003 vid 07:27 som svar på: var fan e ni team röööövvaaaaa??????

Hela dagen fri!!! Inga tider eller barn att passa surfa satan hela dan!!! smile.gif Vet inte riktigt var man skall ta vägen Melker och Rambo snackade om näset, Huber skulle nog till Habo? var tycker du verkar bäst? Ligger ju inte direkt sidan om varandra.

• patrikol

Medlem
    6 oktober, 2003 vid 07:19 som svar på: var fan e ni team röööövvaaaaa??????

Melker snackade om Näset/Falsterbo GK igår, Blåser 8 m/s i Falsterbo!!! smile.gif smile.gif

• patrikol

Medlem
    5 oktober, 2003 vid 22:04 som svar på: Habo eller Ljunghusen? i morgon 031006 09:20 8 m/s

Vilket hål brukar ni rigga på confused.gif grin.gif grin.gif

• patrikol

Medlem
    5 oktober, 2003 vid 21:15 som svar på: naishs 2004-kites?

V4 är inte det en gammal SAAB?? cool.gif

• patrikol

Medlem
    5 oktober, 2003 vid 21:07 som svar på: naishs 2004-kites?

Räcker inte X10 som high performence till er eller? confused.gif smile.gif

• patrikol

Medlem
    5 oktober, 2003 vid 16:54 som svar på: Fetaste o senaste brädan….

Nice work Pan smile.gif

• patrikol

Medlem
    5 oktober, 2003 vid 15:44 som svar på: blåser det i habo elle?

17:45 Nu skall det blåsa bra för en 14 kvm i allafall. Alltid något.

• patrikol

Medlem
    5 oktober, 2003 vid 12:04 som svar på: blåser det i habo elle?

13:50 Enligt Stellan så har han inte varit ute på vattnet, han har kört hem igen. Det sitter några hoppfulla i Habo just nu och väntar, har man en 21 kvm så kanske man kan försöka, Jag själv har bara 14 kvm så jag avvaktar till senare idag eller i morgon. Igår blev det ju bra på kvällen kanske det blir så idag också smile.gif

• patrikol

Medlem
    5 oktober, 2003 vid 12:00 som svar på: Nån till habo nu?

13:50 Enligt Stellan så har han inte varit ute på vattnet, han har kört hem igen. Det sitter några hoppfulla i Habo just nu och väntar, har man en 21 kvm så kanske man kan försöka, Jag själv har bara 14 kvm så jag avvaktar till senare idag eller i morgon. Igår blev det ju bra på kvällen kanske det blir så idag också smile.gif

Sida 537 av 552
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications