patrikol
Forumsvar skapade
-
Har bara varit i Durban och då kiteade jag inte, bara vågsurfing men vad jag förståt nu så är Durban ett fantastiskt bra ställe för kite och eftersom Kapstaden ligger på samma kust eller spets (kanske man skall säga) så är det säkert bra, Sydafrikakusten där Durban ligger är världens mest vithajrika vatten, så man skall nog inte kasta sig ut var som helst. Klimatet i landet är ganska farligt på sina ställen så spring inte omkring i fel kvarter på natten.
Mvh Patrik
Ps (Jag menar inte att allt som rör sydafrika är livsfarligt utan att det är så pass farligt att man bör vara medveten om det när man åker dit) -
Måste instämma flickvän kan bli dyrt tro mig, blivande fyrbarns pappa!
å andra sidan har du ju någon som kan hålla i ……… när du behöver det.
-
Måste testa genast har en naish Aero II 14 kvm och en cabrinha CO2 9 kvm men använder naishbomen till båda, kanske behöver justera cabrinhan så att det inte fladdrar har faktiskt inte tänkt på om den fladdrar speciellt men skall kolla nästa gång tack för tipset.
-
Det är ett pansarregement. Så då får du väl köra pansarvagnar!!!
-
Skojigt vet i fan, men Revinge ligger närmst.
-
Hela dagen fri!!! Inga tider eller barn att passa surfa satan hela dan!!!
Vet inte riktigt var man skall ta vägen Melker och Rambo snackade om näset, Huber skulle nog till Habo? var tycker du verkar bäst? Ligger ju inte direkt sidan om varandra. -
Melker snackade om Näset/Falsterbo GK igår, Blåser 8 m/s i Falsterbo!!!
-
patrikol
Medlem5 oktober, 2003 vid 22:04 som svar på: Habo eller Ljunghusen? i morgon 031006 09:20 8 m/sVilket hål brukar ni rigga på
-
V4 är inte det en gammal SAAB??
-
Räcker inte X10 som high performence till er eller?
-
17:45 Nu skall det blåsa bra för en 14 kvm i allafall. Alltid något.
-
13:50 Enligt Stellan så har han inte varit ute på vattnet, han har kört hem igen. Det sitter några hoppfulla i Habo just nu och väntar, har man en 21 kvm så kanske man kan försöka, Jag själv har bara 14 kvm så jag avvaktar till senare idag eller i morgon. Igår blev det ju bra på kvällen kanske det blir så idag också

-
13:50 Enligt Stellan så har han inte varit ute på vattnet, han har kört hem igen. Det sitter några hoppfulla i Habo just nu och väntar, har man en 21 kvm så kanske man kan försöka, Jag själv har bara 14 kvm så jag avvaktar till senare idag eller i morgon. Igår blev det ju bra på kvällen kanske det blir så idag också