patrikol
Forumsvar skapade
-
12:20 Habo 5 m/s i medel 6,3 m/s som Max
-
Har en kompis som kollar på plats i Habo om en stund, enligt vindmätaren inne i Lomma 6,3 m/s återkommer med korrekt Vind i Habo.
-
Tror nog att det kan vara så, Hmmmm Gubbarna har fått håll.
-
Tja Melker hade skateboard med stroppar idag, så man vet aldrig
-
En sann Viking
-
Tänkte precis det samma tidigare idag, tills jag upptäckte att det var jag denna gången
-
Han surfar inte så långt med den i allafall
-
Det är min bom Patrik Olsson patrikol. Tack för hjälpen Huber

-
Lyckades pricka in två timmar idag som det inte blåste!!! Var tvungen att åka, sen när jag kom hem blåste det 8.5 s/m !!!! Typiskt får hoppas på morgondagen.
-
Har bara 14 och 9 kvm väger 90 kg så 7 är inte mycket att ha 8 duger.
-
Stellan riggade i habo för cirka 35 min sedan, då blåste det 8 nu blåser det 7. inte så mycket men räcker väl hyffsat.
-
Det absolut bästa rådet du kan få är, gå en kurs. Det är alldeles för mycket som kan gå galet om man inte lärt sig farorna av någon som kan. Konsekvenserna av misstagen i kiteboarding är alldeles för allvarliga, du vill väl kitea och inte springa omkring med gipspaket på stranden medans vi andra är ute på vattnet, Det vill säga om du har tur så bryter du bara extrimiteterna. Skulle du flyga ett plan eller hoppa fallskärm utan att gå en kurs, du kan både få hoppa och flyga mycket högre och längre än vad du beräknat ifrån början. I all väl mening
-
Förjävla tråkigt, krya på dig.