patrikol
Forumsvar skapade
-
JA lycka till På Hawaii!! Vi håller tummar och tår för dig.
-
Har själv en Cabrinha Vari Pro 138 som är 38cm bred funkar utmärkt till mig som nybörjare. Men kräver lite mer vind, kanske lite svårare att lära sig på precis i början men sen har du en bräda att åka på länge utan att behöva byta. Min vikt är 90 kg
-
patrikol
Medlem30 september, 2003 vid 20:05 som svar på: komplett SS Fuel 15-2003 och SX141 med seleJa undrar det samma, varje dag nästan!!!!!
-
”
Tanks” gillar väl du bäst Rambo! -
Tja lite längre än så hade vi tänkt åka, lite värme och sol är aldrig fel i kombination med kite så klart.
-
Nja det är inte så mycket skills än så länge, but I am working on it!
Har ett halvår att fixa litta skills. -
So u think??? I am suprised!!
-
Tja dom andra siffrorna tycker jag ser mer inbjudande ut
-
Är du så jävla vass Rambo?
Ser bra ut på bild, i allafall på avstånd
-
Det är nog ingen risk Stellan dom flesta kör nästan hela året med våtdräkt. Så du blir inte ensam.
-
Problemet var att det fanns ingen info om hur farligt sydafrika kan vara, om man är så rutinerad som du, är säkert riskerna mindre, men måste man ha beväpnade vakter vid varje bankomat, så är det någon klocka som ringer hos mig. Det var inte den lilla pistolen i heller utan typ automatvapen. Tycker att den som skall till sydafrika ju efter dessa inlägg bör klara sig rätt bra. Lycka till med din resa det är ett fantastiskt vackert land.
-
Jaaaa vind tack!!!!!
-
Att dom bara vågar!!!!
-
Jag vet Melker skall skärpa mig jag går ju i fällan hela tiden!!!! Vill ju bara snacka kite. Dom andra pajasarna får syssla med skitsnacket. Fast Team Rövhål är ganska oförargliga inga direkta person angrepp i allafall.