Forumsvar skapade

Sida 540 av 552
  • patrikol

Medlem
    29 september, 2003 vid 21:11 som svar på: Snodd identitet på Steffo!

Väldigt mycket anonyma tyckare helt plötsligt, tänk om någon som vågar stå för det han säger skulle uttala sig istället. Ps vems fel tror du det är att mina inlägg handlar om något annat än kiteurfing? Förväntar mig inte ens att du skall förstå. Jag vet mycket väl vad som döljer sig bakom beggreppet anonym men du borde kanske bredda din förståelse om beggreppet anonym. ”Johan”

• patrikol

Medlem
    29 september, 2003 vid 20:39 som svar på: Snodd identitet på Steffo!

Jag gillar humor också ser inte det roliga i det ni sysslar med. Det finns humor forum så det är bara att anväda dom. Dom fem medlemmarna är säkert du och dina så kallade humorister. Dom flesta är jag säker på i allafall på Steffo vill snacka kite och inget annat, men fortsätt du Andreas i samma stil som Rasmus så kan din ip också bli bortagen ifrån Steffo så är det snart bara kite intresserade kvar på Steffo och det var väl det som det var tänkt för ifrån början eller? Go on make my day cool.gif

• patrikol

Medlem
    29 september, 2003 vid 19:32 som svar på: Snodd identitet på Steffo!

Har redan kontakt honom så får vi se vad han tycker. Nu är jag trött på allt skitsnack. Nu får det vara med allt som inte har med kitesurfing att göra. Det är ju därför jag gillar Steffo.

• patrikol

Medlem
    29 september, 2003 vid 17:33 som svar på: Förslag!

Nej vill du vara patirkol så varsågod, jag kan själv trolla hur mycket som helst med internet har hållit på med datorer i snart 20 år och internet nästan lika länge men ser inte vad det har med att man inte vågar vara sig själv på Steffo att göra, snygg bild du har valt förresten men det är väl inte du eller jag har en tvilling jag inte känner? cool.gif Ps det finns säkert forum för osäkra människor som vill skriva en massa skit om andra och njuta av det. Ett tips är att leta upp dom och stanna där så kan vi på steffo snacka kitesurfing med andra kitesurfare och inte en massa fegisar som gillar att ställa till skit för andra.

• patrikol

Medlem
    29 september, 2003 vid 16:32 som svar på: var är vinden i Göteborg?

Med det namnet och den bilden! Också förväntar du dig seriösa svar? Tror du på tomten också? Nej tror fortfarande att det inte är en tjej bakom detta inlägg. Nice try guys smile.gif

• patrikol

Medlem
    29 september, 2003 vid 15:14 som svar på: Förslag!

Tja det är ju upp till dom som har forumet. Jag ser det som att sitta på en konferens om kiteboardingens framtid hälften av dom som sitter där har en svart mask över huvudet andra hälften vågar stå för vem dom är. Jag personligen tycker inte att detta skulle vara en bra lösning. Men jag håller med om att det snackas alldeles för mycket om annat än kiteboarding här. Kan inte låta bli att irritera mig på Anonyma fegisar. Lovar att skärpa mig dom förtjänar ju inga svar alls. cool.gif

• patrikol

Medlem
    29 september, 2003 vid 14:38 som svar på: Förslag!

Att regga sig innebär att man visar vem man är och står för det. Om man hittar på uppgifterna så kan man lika bra, strunta i det. Konstigt att man tillåter folk som inte orkar lägga ner typ 30 sek på att regga sig att använda forumet överhuvudtaget. Tycker man att det är för jobbigt att regga sig så kan man ju börja knyppla istället och hålla sig väck ifrån forum på nätet. Anonym är lika med fegis och förjänar inte svar över huvudtaget. cool.gif mad.gif cool.gif

• patrikol

Medlem
    29 september, 2003 vid 13:56 som svar på: var är vinden i Göteborg?

Rätt rolig idé faktiskt, undrar vem killen, killarna bakom signaturen FoxyLinda är? confused.gif grin.gif grin.gif

• patrikol

Medlem
    29 september, 2003 vid 13:03 som svar på: 16 m2 eller 19m2 i lättvind?

Har själv frågat runt och så gott som alla som jag har frågat säger att man inte skall köpa något större än 18 kvm.

• patrikol

Medlem
    29 september, 2003 vid 11:01 som svar på: fan vad jag har tråkigt…

Ja du har det bra!! Sam och jag tvingas vara lediga hela dagen idag suck!!!! wink.gif

• patrikol

Medlem
    29 september, 2003 vid 08:28 som svar på: Moms från Tyskland?

Garantin är väl tillverkarens problem och inte återförsäljaren?
    confused.gif

• patrikol

Medlem
    29 september, 2003 vid 07:15 som svar på: Fågor om Sydafrika

Då hade du tur, för som ensam liten tjej är Sydafrika definitivt inget bra ställe att springa runt och tro att man är säker på. Såg du polisbilarna med Kulhål helt söndriga små pansarbilar med galler för pansarglaset ? Dom man brukar se i nordirland fast dom är ju inte lika utsatta för våld där som i sydafrica. Detta var i Durban precis sidan om surfstranden mitt i staden. Jag klarade mig också bra i Sydafrica och skulle inte tveka en sekund att åka dit igen men att inte nämna något om verkligheten bakom fasaden och låta folk tro att här kommer vi till paradiset och kan gå omkring precis som vanligt utan att det händer någonting, det är att be om trubbel. Nu har jag bara uttalat mig om Durban och kapstaden så det är ju klart att det finns skyddade miljöer här och där. Men verkligheten i Sydafrika är tyvärr inte så överallt.

• patrikol

Medlem
    29 september, 2003 vid 06:57 som svar på: Förslag!

Det är väl det som är finessen med IP nummer eller? confused.gif

• patrikol

Medlem
    29 september, 2003 vid 06:54 som svar på: Reglerna/tipsen sökes!!!

Håller med dig i mångt och mycket men innan man tycker någonting överhuvudtaget om andras beteende på Steffo, skall man kanske göra det mest elementära i ett forum, registrera sig och inte fega bakom anonymiteten, stå för vem du är och vad du säger så kanske någon tar dig på allvar. Det tar cirka 30 sek. ooo.gif

• patrikol

Medlem
    27 september, 2003 vid 20:47 som svar på: Lite ”udda” kitebilder från småland…

Ja, fast jag slapp flyga smile.gif Men man får helt klart sig en liten tankeställare. Det går så jävla fort när det väl händer.

Sida 540 av 552
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications