patrikol
Forumsvar skapade
-
Ajajaj Läste du om det! Inte bra
Vi som försökt smyga med det
-
varför i hela friden skulle det vara bättre?? Det är därför det är svårt att få bladdern på rätt plats, Nej ut med halva blås upp lite försiktigt hitta hålet, laga eller in med den igen blås upp igen rätta till, ut med nästa halva och laga där istället. Det går säkert att göra på många olika sätt men jag uppfattade det som att det var problem med att få bladdern rätt igen, detta brukar fungera utmärkt. Det är precis som med cykelslangen.
-
Tänk på till en annan gång att du bara tar ut halva bladern i taget. Då brukar det vara lättare att få rätt på den andra halvan. Detta om du bara skall laga den såklart, lite svårt om man byter hela LE.
-
Plats i morgon jobbar på söndag
-
Dom har jag och är väldigt nöjd sitter som en ”Handske” eller man får kanske säga sko
-
Behöver hjälp med samma sak, vi får hoppas på någon vänlig själ
-
Mysigare med modeller i en buss
-
Jag har både Naish och Cabrinha bom men använder alltid Naishbommen, Men det är väl bara en fråga om tycke och smak, om jag förståt det hela rätt så kan man köpa till UDS till sin existerande Naishbom och då blir det ju förhoppningsvis lite billigare.
-
Kolla på Naish och Cabrinhas hemsidor båda kommer med lovande nyheter inför 04 personligen tycker jag att Naish UDS system nästan verkar för bra för att vara sant, men funkar det blir det säkert grymmt.
-
Jag slår en signal, så kan vi ju i allafall prova, är själv definitivt ingen morgon människa, men hellre det än ingen åkning alls. Ps glömde nämna att jag har en Folkabuss! så omklädningsrum har vi med oss