Forumsvar skapade

Sida 541 av 552
  • patrikol

Medlem
    27 september, 2003 vid 19:22 som svar på: Lite ”udda” kitebilder från småland…

Ajajaj Läste du om det! Inte bra blush.gif blush.gif blush.gif Vi som försökt smyga med det cool.gif

• patrikol

Medlem
    27 september, 2003 vid 18:58 som svar på: Stoppa in LB

varför i hela friden skulle det vara bättre?? Det är därför det är svårt att få bladdern på rätt plats, Nej ut med halva blås upp lite försiktigt hitta hålet, laga eller in med den igen blås upp igen rätta till, ut med nästa halva och laga där istället. Det går säkert att göra på många olika sätt men jag uppfattade det som att det var problem med att få bladdern rätt igen, detta brukar fungera utmärkt. Det är precis som med cykelslangen.

• patrikol

Medlem
    27 september, 2003 vid 16:48 som svar på: Stoppa in LB

Tänk på till en annan gång att du bara tar ut halva bladern i taget. Då brukar det vara lättare att få rätt på den andra halvan. Detta om du bara skall laga den såklart, lite svårt om man byter hela LE. smile.gif

• patrikol

Medlem
    27 september, 2003 vid 07:48 som svar på: Habo

Säkert dom flesta

• patrikol

Medlem
    26 september, 2003 vid 21:33 som svar på: Film/Umeå

coolt kollar nu tack för tipset cool.gif

• patrikol

Medlem
    26 september, 2003 vid 20:28 som svar på: Lundåkra

Gött och höra, hoppas det blir bra imorgon också då har man hela dagen till kiteing smile.gif

• patrikol

Medlem
    26 september, 2003 vid 17:46 som svar på: Film/Umeå

Nice med lite filmer ifrån olika spots, hoppas på fler sådana, bra början Umeå. smile.gif

• patrikol

Medlem
    26 september, 2003 vid 17:39 som svar på: Har någon plats i bilen?

Plats i morgon jobbar på söndag smile.gif

• patrikol

Medlem
    26 september, 2003 vid 14:20 som svar på: våtdräkts skor???

Dom har jag och är väldigt nöjd sitter som en ”Handske” eller man får kanske säga sko smile.gif

• patrikol

Medlem
    26 september, 2003 vid 10:39 som svar på: Hjälp. Behöver tips på hur jag tar höjd

Behöver hjälp med samma sak, vi får hoppas på någon vänlig själ smile.gif

• patrikol

Medlem
    25 september, 2003 vid 15:10 som svar på: Habo innan jobb tidigt på mornarna?

Mysigare med modeller i en buss smile.gif wink.gif

• patrikol

Medlem
    25 september, 2003 vid 14:56 som svar på: Bästa bom val

Jag har både Naish och Cabrinha bom men använder alltid Naishbommen, Men det är väl bara en fråga om tycke och smak, om jag förståt det hela rätt så kan man köpa till UDS till sin existerande Naishbom och då blir det ju förhoppningsvis lite billigare.

• patrikol

Medlem
    25 september, 2003 vid 13:38 som svar på: Bästa bom val

Kolla på Naish och Cabrinhas hemsidor båda kommer med lovande nyheter inför 04 personligen tycker jag att Naish UDS system nästan verkar för bra för att vara sant, men funkar det blir det säkert grymmt.

• patrikol

Medlem
    25 september, 2003 vid 10:04 som svar på: Habo kl 9??

Rambo!!! = Man eller mus? smile.gif

• patrikol

Medlem
    25 september, 2003 vid 10:02 som svar på: Habo innan jobb tidigt på mornarna?

Jag slår en signal, så kan vi ju i allafall prova, är själv definitivt ingen morgon människa, men hellre det än ingen åkning alls. Ps glömde nämna att jag har en Folkabuss! så omklädningsrum har vi med oss smile.gif

Sida 541 av 552
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications