Forumsvar skapade

Sida 542 av 552
  • patrikol

Medlem
    25 september, 2003 vid 07:07 som svar på: Habo innan jobb tidigt på mornarna?

Kan ju se det som så, kan inte kitea mellan 09:00-21:00 någon dag i veckan jobbar varannan helg dygn lördag eller söndag då vill det fan till att man har vind den dagen. Men det är ju klart hellre ligga och sova än att kitea, om man skall leva efter er paroll, ZZZZZZZZZZZZZZZZ Nej jag tror att jag kitear när jag kan så kan ju ni ju kitea på era tider. Ett ganska väl fungerande system som många redan tillämpar. Ps Jag skall inte jobba direkt efter. smile.gif

• patrikol

Medlem
    24 september, 2003 vid 19:45 som svar på: Habo innan jobb tidigt på mornarna?

Måste inte vara i Malmö förrän kl 9:00 så typ 06:30-8:20 så jag bör väl köra ifrån Malmö senast 06:00 och från Habo typ 08:30 för min del bättre än allternativet ingen kiteing alls. smile.gif

• patrikol

Medlem
    24 september, 2003 vid 19:40 som svar på: Habo innan jobb tidigt på mornarna?

Tyvärr bor jag i Malmö,annars hade det ju varit perfekt, frown.gif vill kolla intresset och om någon provat. Men jag är jävligt sugen.

• patrikol

Medlem
    24 september, 2003 vid 19:29 som svar på: Habo innan jobb tidigt på mornarna?

Har inte du torrdräkt?? cool.gif

• patrikol

Medlem
    24 september, 2003 vid 12:33 som svar på: Snacka om hangtime

God eftermiddag cool.gif

• patrikol

Medlem
    24 september, 2003 vid 11:40 som svar på: Vilken torrdräkt är bäst??

Torrdräkt!!!! Det är bara till för fegisar.
    Är du ingen riktig Viking bara vekling wink.gif smile.gif

• patrikol

Medlem
    23 september, 2003 vid 19:11 som svar på: Wipika NSK 8,5 kvm

Har inte hört många goda ord om Wipika, skall nog inte handla yngre än 03 dessutom finns det inga återförsäljare i Sverige, men i danmark finns där en expert på wipika kolla på kitesurfaren.dk. Såg en i sommras i Höllviken, såg ut att vara gjord av smörgåspapper så kolla årsmodellen och hållbarheten noga. Du bör ju kunna få den väldigt billigt i Sverige i allafall.

• patrikol

Medlem
    23 september, 2003 vid 18:53 som svar på: PAN:s attityd

ok då får vi väl dras med dig ett tag till smile.gif

• patrikol

Medlem
    23 september, 2003 vid 13:13 som svar på: PAN:s attityd

Du är bara gnällig för att det blåser lite för bra idag! smile.gif

• patrikol

Medlem
    23 september, 2003 vid 13:11 som svar på: Lite pics från stora höga gbg 🙂

Kul att få se bilder ifrån olika spots.
    Habo local.

• patrikol

Medlem
    23 september, 2003 vid 07:23 som svar på: lagnings-kit

Till Naish får du ingen lagnings tejp alls frown.gif

• patrikol

Medlem
    23 september, 2003 vid 06:55 som svar på: Vart ska man åka i morrn

Ja fast det hade ju genererat ganska feta hopp eller hur smile.gif

• patrikol

Medlem
    23 september, 2003 vid 06:52 som svar på: Måsta ha hjälp att klargöra en sak!

Är det inte dom som kan justera lin längden under åkning också confused.gif cool.gif

• patrikol

Medlem
    22 september, 2003 vid 21:46 som svar på: Vart ska man åka i morrn

Jag är också nybörjare med en 9 kvm, men det verkar bli lite väl mycket även för den kiten och mig.
    Men visst man kan ju alltid hoppas att det blir lite mindre vind smile.gif

• patrikol

Medlem
    22 september, 2003 vid 16:24 som svar på: PAN:s attityd

Tycker att Pan brukar ställa upp och svara på oss nybörjares ”samma frågor” hela tiden. Känner inte honom personligen men sett honom i alla möjliga kitesamanhang.
    Verkar vara väldigt kunnig. cool.gif

Sida 542 av 552
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications