patrikol
Forumsvar skapade
-
Kan ju se det som så, kan inte kitea mellan 09:00-21:00 någon dag i veckan jobbar varannan helg dygn lördag eller söndag då vill det fan till att man har vind den dagen. Men det är ju klart hellre ligga och sova än att kitea, om man skall leva efter er paroll, ZZZZZZZZZZZZZZZZ Nej jag tror att jag kitear när jag kan så kan ju ni ju kitea på era tider. Ett ganska väl fungerande system som många redan tillämpar. Ps Jag skall inte jobba direkt efter.

-
Måste inte vara i Malmö förrän kl 9:00 så typ 06:30-8:20 så jag bör väl köra ifrån Malmö senast 06:00 och från Habo typ 08:30 för min del bättre än allternativet ingen kiteing alls.
-
Tyvärr bor jag i Malmö,annars hade det ju varit perfekt,
vill kolla intresset och om någon provat. Men jag är jävligt sugen. -
Har inte du torrdräkt??
-
Torrdräkt!!!! Det är bara till för fegisar.
Är du ingen riktig Viking bara vekling
-
Har inte hört många goda ord om Wipika, skall nog inte handla yngre än 03 dessutom finns det inga återförsäljare i Sverige, men i danmark finns där en expert på wipika kolla på kitesurfaren.dk. Såg en i sommras i Höllviken, såg ut att vara gjord av smörgåspapper så kolla årsmodellen och hållbarheten noga. Du bör ju kunna få den väldigt billigt i Sverige i allafall.
-
ok då får vi väl dras med dig ett tag till
-
Du är bara gnällig för att det blåser lite för bra idag!
-
Kul att få se bilder ifrån olika spots.
Habo local. -
Till Naish får du ingen lagnings tejp alls
-
Ja fast det hade ju genererat ganska feta hopp eller hur
-
Är det inte dom som kan justera lin längden under åkning också
-
Jag är också nybörjare med en 9 kvm, men det verkar bli lite väl mycket även för den kiten och mig.
Men visst man kan ju alltid hoppas att det blir lite mindre vind
-
Tycker att Pan brukar ställa upp och svara på oss nybörjares ”samma frågor” hela tiden. Känner inte honom personligen men sett honom i alla möjliga kitesamanhang.
Verkar vara väldigt kunnig.