patrikol
Forumsvar skapade
-
Tack för svaret Michel. Någon mer som vet vad jag pratar om?
och isåfall vad tycker ni? -
Helt otroligt Grattis!!
-
Tyckte man såg en bekant baksida där eller?
-
Verkar vara något fel funkade i gårkväll.
-
Var inte kiteare då så jag hade noll koll på vinden, men du fick ju ett bra svar av Niklastufvesson, Var försiktig bara Sydafrika är ett väldigt farligt ställe så ta reda på var man kan vara och var man absolut inte skall vara. Med detta sagt så måste jag ju ändå tillägga att det är säkert ett av världens vackraste länder. Lycka till Surf´s up
-
Har varit i sydafrika i Durban och där är världens mest vithajrika vatten och mycket fina surfingvågor. Så det är inget idealliskt ställe för kitesurfing men vågsurfing wow!!! Så du behöver ingen kite där, ett tips stanna innanför hajnäten.
-
Ta 16 kvm så slipper du stå på stranden och fota när vi andra är ute och njuter av naturens krafter!
-
AR ? Lågt eller högt, blir den inte lite snabbare om man tar en med högt AR? Eller bottendraget blir för dåligt då?
-
För att göra det hela så enkelt så möjligt, kopiera länken, klistra in den i adressfönstret på Explorern. Tryck sedan enter
-
Är det inte Eos 10 D ni menar?

10 D = 6,3 Miljoner pixlar pris cirka Hus 15795:-
1 D = 4,4 Miljoner pixlar pris cirka Hus 48495:-
1 Ds = 11,4 Miljoner pixlar pris cirka Hus 85995:-
eller ni menar begangnat? -
Nyfiken? En modell är vad jag kan säga 😉 Räcker det?
-
patrikol
Medlem12 september, 2003 vid 19:13 som svar på: Skåne – Ser ut att bli hyfsad vind imorgon lördagNicke nyfiken