patrikol
Forumsvar skapade
-
patrikol
Medlem12 september, 2003 vid 15:23 som svar på: Skåne – Ser ut att bli hyfsad vind imorgon lördagKlart att det ser bra ut, När man skall jobba hela Lördags dygnet!! Typiskt!!!!
-
Tack man behöver drömma sig bort ifrån detta vindfattiga stället en stund.
-
A
ttan också jag behöver en 9a eller möjligtvis en 10a -
Håller med 50 kg är inte mycket 10 eller 12 är nog bättre, nu kommer snart höstvindarna.
-
Svårt med anonyma svar kan ju vara säljaren!!!
-
14 kvm är nog bra för din vikt, vet inte om Anonym skulle vara rolig eller ville sälja en drake men en 23,5 skall du absolut inte ha.
-
Håller tummarna för er.
-
Jag har precis kollat läget igen verkar som att det tyvärr blåser mindre nu, 3,8 m/s Men vill man chansa så ligger väl Tippen bäst till. Ser dock inte allt för ljust ut.
-
Sorry Melker
Och för er som är nyfikna så blåser det mer ostlig än NO vind kl 13:55 Max vind 6,8 Medelvind cirka 5 så om det blåser upp lite mera till kvällen så, men ostlig är kanske inte så bra? DMI säger ”Bælthavet og Sundet
Mest omkring øst, 3 til 8 m/s, i aften drejende nord og fredag omkring nordvest. Enkelte byger, mest god sigt. -
Han skall vara glad för nakenbad om jag förstått det hela rätt
skall själv ner på ribban nu och kolla vindhastigheten återkommer med m/s -
Tycker att Tippen är bra. Fast med tanke på vad Melker sa om Ribban och att man har typ 3 min gångväg dit, så låter det klart lockande. Man kan ju byta om hemma och ta brädan under armen! oj så praktiskt. Kul att möta någon i hissen bara.
-
Verkar helt sanslöst, byt till annat bolag alla som kan.
-
Så länge jag har hållit koll på priserna cirka 3 års tid, så har som Anna säger 1500 varit standard pris, att man sedan i vissa fall har hitta extrapris i samband med kampanjer som te.x Metro är ju en annan sak. Men även jag tycker att det är i dyraste laget, jag har dock ingen insyn i eventuella omkostnader. Bensin, utrustning, tid, planering osv. sedan är det väl så att man kan mycket väl lägga en kurs på två dagar utan att man för den skull lär ut mer.
-
Klart vi skall kolla efter dom dom lär ju aldrig kunna användas i Skåne i allafall det skall vi se till.
Tänk på vad du säger till försäkringsbolagen bara, du var bara tillfälligtvis ifrån bilen du hade inte ställt den över natten för då får du ingen ersättning.
Ps gå in på kitesurferen.dk så kan dom inte sälja dom i danmark heller.