patrikol
Forumsvar skapade
- 
Tror att det blåser lite för mycket för min 14 kvm, Dessutom har jag Sam 10 månader så det verkar inte riktigt läge idag tyvärr.
 - 
Samma här men någon månad till finns ju det trots allt kvar
 Men två drakar är nästan ett måste, bättre med två beg, och surfa nästan alltid än en ny och bara surfa ibland. eller?   - 
Han provade båda dom är ungefär samma som tidigare något högre, AR, dock ännu mer hållbara. St. 20 17 14 12 10 8.5 7.5 6.5. Ps Jag hade nog väntat men frågan är ju om jag hade kunnat, man vill ju gärna surfa eller?
   - 
En korrigering av mitt tidigare inlägg, säkerhets funktionen i Recon fungerar mycket bra, det var relanch systemet som förvisso funkade någotsånär men var ganska onödigt. Kiten skall vara i luften!!
 - 
Berätta vad som händer i morgon, kan kanske haka på.
 - 
Har pratat med en kille som provat Recon och han var inte så imponerad, om du tar en billigare drake nu så har du ju mer pengar till nästa drake och det tar inte länge innan du behöver minst en drake till. Enligt uppgift skall dom inte vara dyrare än 03 orna.
 - 
Kan tyvärr inte i kväll Stellan. Tydligen är det Lundåkrahamnen som gäller idag.
 - 
Jag ringer efter att jag snackat med ”Chefen”
   - 
Bara så att jag fattade detta rätt, detta gäller alltså stöld av prylarna? För att kite till hör dom så kallade ”Extrem sporterna” och därför inte täcks in av normal hemförsäkring när det gäller olycksfall med skade ersättning som följd, det kan man ju misstänka men stöld!!!!
Stämmer detta verkligen? Annars får man ju kalla prylarna för wake eller windsurfing prylar för då gäller väl försäkringen eller?
   - 
Tack måste provas vid bästa möjliga tillfälle
   - 
Kan inte du ta höjd så är det ju inte så konstigt att jag har problem
   - 
vi kollar ljunghusen först