patrikol
Forumsvar skapade
- 
Vi dyker upp om cirka två timmar, Vinden skall komma lite senare idag typ 13-14 tiden
 - 
Hittar till golfklubben, men där är ju bara fågelskyddsområde och Golfbana. Blir dom inte sura om man riggar på green?
   - 
Parkerar ni på golf klubben? ÄR det precis förbi klubbhuset som ni går ner eller?
 - 
Kan väl få lite fler åsikter, det snackas ju så mycket om stora drakar varför inte lite diskussion ang. små dito?
   - 
patrikol
Medlem5 september, 2003 vid 12:39 som svar på: 3 deaths in australia in a short period of timeVad är ett wichard schakel?
Finns det någon sida som beskriver eller visar en bild? - 
patrikol
Medlem5 september, 2003 vid 09:28 som svar på: Blir det något i Varberg om det blåser Sydost ?Har precis pratat med Varberg, Ingen vind än så länge. Enligt väderlekstjänsterna så kommer det vind under förmiddagen i morgon dock helt fel vindriktning. Så det verkar inte bli något, tyvärr men säkert är det ju aldrig vindar har ju vänt för.
 - 
Har själv undrat bor 3 min från Ribban, Har fått bra svar ifrån ”Melker” fråga han.
 - 
Om jag inte sticker till varberg så hänger jag på. Staffan
 - 
Tycker att det är en alldeles utmärkt ide, vilken billig styrbar drake som helst typ 500-1000 kronor fruktansvärt roligt dessutom så kommer du att vara hästlängder före alla ”Trädkramare” som trodde att dom kunde styra en drake, borde ingå i allas utbildning. Du kommer ju att vara en hejare på draken när du väl börjar så klart att du skall ha en sådan hela familjen kan ju ha kul med den.
 - 
Helt otroligt man kanske skulle starta en hetero kiteklubb!!!! Vad fan har ens sexuella läggning saken att göra!!!! Helt klart något allvarligt medfött fel.

- 
patrikol
Medlem3 september, 2003 vid 11:32 som svar på: Ny rekord i Hang Time !!! 13.2 sekunder af Adam K.Termik kiteing varför inte måste bli en ny dimmension på kiteingen, kanske skall ha fallskärm om ifall att?

- 
patrikol
Medlem3 september, 2003 vid 09:51 som svar på: Ny rekord i Hang Time !!! 13.2 sekunder af Adam K.Tycker att det ser ut som att han åker under en helikopter eller något, kan ju också vara manipulerat i typ videoredireringsstudion tror inte det är äkta
 - 
Önskar att jag kunde strunta i 7000:- men tyvär så är jag inte så lyckligt lottad.
   - 
Tack för tipset måste jag pröva.
   - 
Hoppas att ni kommer tillbaka till Sverige igen, trots det som hände. Det var fantastiskt kul att få se er live.
Mvh Patrik