Forumsvar skapade

Sida 548 av 552
  • patrikol

Medlem
    2 september, 2003 vid 09:24 som svar på: Red Bull event in Sweden

Tack det lät lite väl konstigt. Man skämdes ju nästan för att vara Svensk. cool.gif

• patrikol

Medlem
    2 september, 2003 vid 09:19 som svar på: Red Bull event in Sweden

Men vann dansken först för att sedan få köra om igen och då förlora finalen? Det lät ju så på Jan?? confused.gif

• patrikol

Medlem
    2 september, 2003 vid 09:16 som svar på: Hade sönder stora bladdern igår på min Slingshot..

Dom fotpumpar jag har sett har ju alldeles för liten volym, det skulle ta forever att pumpa med en sådan, men visst finns det en stor nog så varför inte?

• patrikol

Medlem
    2 september, 2003 vid 09:13 som svar på: Red Bull event in Sweden

Jag var själv tvungen att sticka strax innan finalerna, så jag missade det hela. Får ju verkligen hoppas att det Jan Alstrup säger inte stämmer för då är det ju en skandal. frown.gif

• patrikol

Medlem
    2 september, 2003 vid 06:30 som svar på: Sumpad bräda i Skanör!!!!!!

Köpte själv en kiteleash (Stum) tyckte att jag hade för mycket bry med att köra drake bära bräda och gå 100-150 meter som nybörjare, träffade sedan min vad med brädan vilket känndes jag lovar. När jag sedan var på JP och körde så träffade jag en schyst kitare som hade ett jack i huvudet som var typ 10 cm ungefär i höjd med syncentrat då lämnade jag leashen hemma för gott. Är själv orolig för att förlora brädan kunde vara bra om någon kom på en lösning som funkar brädorna kostar ju 6000-7000 kronor!!! cool.gif

• patrikol

Medlem
    2 september, 2003 vid 06:21 som svar på: Mega Kite showdown 2003

Vill bara tacka för en fantastisk upplevelse, kul att få se så många duktiga åkare, ger en verkligen inspiration inför kommande kitesäsonger, Jag åkte ner istället för att leta på nätet och det var bra skyltat båda dagarna.
    Kul att någon vill ta tag och dra igång ett sådant arrangemang utan er så hade det inte varit någon tävling alls.
    /Nybörjare smile.gif

• patrikol

Medlem
    1 september, 2003 vid 20:34 som svar på: För fet för att åka?

Någon som har en sele som passar? typ XXXXXXXXXL smile.gif

• patrikol

Medlem
    1 september, 2003 vid 16:46 som svar på: Slingshot?

Tack smile.gif

• patrikol

Medlem
    1 september, 2003 vid 16:27 som svar på: För fet för att åka?

Försök att få igång en liten debatt? Luktar uppviggling lång väg. Nice try

• patrikol

Medlem
    1 september, 2003 vid 15:39 som svar på: Vad behöver jag???

Du behöver 2 st helst 3 st drakar, En mindre 10-14 kvm en större 18-20 kvm. Vilken du köper först beror ju på vinden där du skall kitea och årstiden. Givetvis kan man ju oftast av ekonomisk själ inte handla allt på en gång, Du behöver inte oroa dig för vikten när det väl blåser så kommer även du att flyga som en liten vante i luften.

• patrikol

Medlem
    1 september, 2003 vid 14:37 som svar på: wave session borrby

Ser ut som enda alternativet. frown.gif

• patrikol

Medlem
    1 september, 2003 vid 13:35 som svar på: wave session borrby

Vi får fortsätta leva på hoppet Eddie! smile.gif

• patrikol

Medlem
    1 september, 2003 vid 13:33 som svar på: Stulet !

om du tillfälligtvis lämnat sakerna, för att du är och gör något ärende käkar går på toa. och te.x bor i bilen på semester. Så får du ut försäkring.

• patrikol

Medlem
    1 september, 2003 vid 10:10 som svar på: wave session borrby

Vet du ungefär när? Jag bor vid ribban, Pappaledig så det hade varit perfekt för mig att komma och kolla, har tyvärr inte hittat en sele som lillen kan hänga i uppe i draken, du kanske känner till någon sådan? smile.gif
    /Patrik

• patrikol

Medlem
    1 september, 2003 vid 09:39 som svar på: Skanör när det är Nordlig vind?

Nej då kör till första rundellen, ta höger kör så långt du kan ta höger igen, fortsätt rakt tills det blir grusväg sedan så följer du vägen till havet och vips så är du på Tippen, akta båtarna bara smile.gif

Sida 548 av 552
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications