Forumsvar skapade

Sida 550 av 552
  • patrikol

Medlem
    23 augusti, 2003 vid 08:03 som svar på: Anonym? Vem är det?

Det är ju såklart en självklarhet att man uppger sitt riktiga namn också annars kan man ju kalla sig vad som helst, trodde att det var en självklarhet, om man kallar sig något annat så är man ju fortfarande anonym.
    Men nu tycker jag att vi skippar denna tråd, det är kitesurfing vi skall diskutera och inget annat som någon sa så är det ju upp till den som har steffo.nu och det får vi ju respektera även vi som vågar stå för det vi säger. wink.gif

• patrikol

Medlem
    22 augusti, 2003 vid 13:43 som svar på: Anonym? Vem är det?

Så sant som det är sagt vi bryr oss helt enkelt inte om inlägg ifrån anonyma fegisar som inte vågar stå för vad dom säger. Så nä ni får inga fler svar här bye bye

• patrikol

Medlem
    22 augusti, 2003 vid 07:53 som svar på: Grillfest för kitare i Habo

”Efter som jag startade tråden säger jag imorgon fredag vid 1800. Vi får sammla lite ved ihop och de som har liggande hemma kan ta med. OK”

Är Stellans inlägg skojade bara till det lite inget illa ment smile.gif
    Skall snacka med Stellan idag så får vi se, verkar som folk är sugna i allafall så då tar väl jag också med buss så att vi kan skula om det behövs, fast va fan visst blir det fint i kväll det får vi helt enkelt beställa. smirk.gif

• patrikol

Medlem
    22 augusti, 2003 vid 07:16 som svar på: Grillfest för kitare i Habo

Ser inte ut att bli allt för mysigt väder. frown.gif Blir det något i allafall? confused.gif

• patrikol

Medlem
    22 augusti, 2003 vid 07:14 som svar på: Sydafrika??

Har bara varit och vågsurfat i Durban kanon stränder med mycket vågor, behöver ingen kite.
    Man är innanför hajnäten. Kitesurfa ut över dom vågorna till världens mest vithajs täta område är nog inget att rekomendera. cool.gif om du inte är väldigt säker på att inte ramla i.

• patrikol

Medlem
    22 augusti, 2003 vid 06:54 som svar på: Spots runt Kristinehamn

Fel forum resmål heter det forum du skall skriva inlägget i.

• patrikol

Medlem
    21 augusti, 2003 vid 22:41 som svar på: Anonym? Vem är det?

Helt klart anonyma svar kan man ju överhuvudtaget inte lita på alls, vad är det som dom inte vågar stå för????? confused.gif confused.gif confused.gif

• patrikol

Medlem
    20 augusti, 2003 vid 20:16 som svar på: Grillfest för kitare i Habo

Låter kul kommer om jag kan.

• patrikol

Medlem
    20 augusti, 2003 vid 17:31 som svar på: resmål/spots foldern?

Håller med det är ju så mycket enklare att hitta då.
    /Patrik

• patrikol

Medlem
    18 augusti, 2003 vid 10:22 som svar på: sufare…….?

Känns som om någon slängt ut det här inlägget bara för att skapa debatt. Typ vad skall jag skriva för att få folk att reagera.
    /Patrik

• patrikol

Medlem
    18 augusti, 2003 vid 10:18 som svar på: nån som drar till falsterbo gk?

Var utgår man ifrån vid falsterbo golfklubb? Parkerar men på golfklubben eller ?
    Mvh Patrik

• patrikol

Medlem
    18 augusti, 2003 vid 08:51 som svar på: Hur stor skall första kiten vara?

Det beror ju på var du bor och vilka vindar som är vanligast där. Du behöver under alla förhållande minst två i alla fall. Du köpte den mindre först då får du köpa den större senare och hoppas på mycket vind. Jag köpte en 14 kvm och behöver en 18 eller 20 när det blåser lite. Men så väger jag ju 90 kg, Jag bor i Malmö och där blåser det mycket nästan hela året så därför valde jag den mindre kiten först.
    /Patrik

• patrikol

Medlem
    17 augusti, 2003 vid 19:12 som svar på: GALEN OLYCKA I HABO IDAG

Jag var där och såg det hela, kan påpeka att han hade cirka 4-5 sekunder på siga att göra alla handgreppen inklusive få tag i bomen.
    /Patrik

• patrikol

Medlem
    17 augusti, 2003 vid 19:02 som svar på: hjälp vad är ar?

En ingående förklaring om vad AR är för något inom flyget. Fungerar likadant på kites.
    Kolla länken
    http://www.grc.nasa.gov/WWW/K-12/airplane/geom.html

• patrikol

Medlem
    16 augusti, 2003 vid 21:37 som svar på: sufare…….?

Var det rött eller vitt vin?

Sida 550 av 552
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications