patrikol
Forumsvar skapade
-
Det är ju såklart en självklarhet att man uppger sitt riktiga namn också annars kan man ju kalla sig vad som helst, trodde att det var en självklarhet, om man kallar sig något annat så är man ju fortfarande anonym.
Men nu tycker jag att vi skippar denna tråd, det är kitesurfing vi skall diskutera och inget annat som någon sa så är det ju upp till den som har steffo.nu och det får vi ju respektera även vi som vågar stå för det vi säger.
-
Så sant som det är sagt vi bryr oss helt enkelt inte om inlägg ifrån anonyma fegisar som inte vågar stå för vad dom säger. Så nä ni får inga fler svar här bye bye
-
”Efter som jag startade tråden säger jag imorgon fredag vid 1800. Vi får sammla lite ved ihop och de som har liggande hemma kan ta med. OK”
Är Stellans inlägg skojade bara till det lite inget illa ment

Skall snacka med Stellan idag så får vi se, verkar som folk är sugna i allafall så då tar väl jag också med buss så att vi kan skula om det behövs, fast va fan visst blir det fint i kväll det får vi helt enkelt beställa.
-
Ser inte ut att bli allt för mysigt väder.
Blir det något i allafall?
-
Har bara varit och vågsurfat i Durban kanon stränder med mycket vågor, behöver ingen kite.
Man är innanför hajnäten. Kitesurfa ut över dom vågorna till världens mest vithajs täta område är nog inget att rekomendera.
om du inte är väldigt säker på att inte ramla i. -
Fel forum resmål heter det forum du skall skriva inlägget i.
-
Helt klart anonyma svar kan man ju överhuvudtaget inte lita på alls, vad är det som dom inte vågar stå för?????
-
Låter kul kommer om jag kan.
-
Håller med det är ju så mycket enklare att hitta då.
/Patrik -
Känns som om någon slängt ut det här inlägget bara för att skapa debatt. Typ vad skall jag skriva för att få folk att reagera.
/Patrik -
Var utgår man ifrån vid falsterbo golfklubb? Parkerar men på golfklubben eller ?
Mvh Patrik -
Det beror ju på var du bor och vilka vindar som är vanligast där. Du behöver under alla förhållande minst två i alla fall. Du köpte den mindre först då får du köpa den större senare och hoppas på mycket vind. Jag köpte en 14 kvm och behöver en 18 eller 20 när det blåser lite. Men så väger jag ju 90 kg, Jag bor i Malmö och där blåser det mycket nästan hela året så därför valde jag den mindre kiten först.
/Patrik -
Jag var där och såg det hela, kan påpeka att han hade cirka 4-5 sekunder på siga att göra alla handgreppen inklusive få tag i bomen.
/Patrik -
En ingående förklaring om vad AR är för något inom flyget. Fungerar likadant på kites.
Kolla länken
http://www.grc.nasa.gov/WWW/K-12/airplane/geom.html