Forumsvar skapade

Sida 224 av 265
  • pepa

Medlem
    24 maj, 2004 vid 04:45 som svar på: Saxat från Kiteworld magazine

Nej, han var bara ärlig.

• pepa

Medlem
    23 maj, 2004 vid 16:43 som svar på: Saxat från Kiteworld magazine

Mäktigt var det. Lite svårt att förklara bara.

• pepa

Medlem
    23 maj, 2004 vid 15:54 som svar på: Saxat från Kiteworld magazine

Nä.

• pepa

Medlem
    23 maj, 2004 vid 15:53 som svar på: senaste från öland

Svar till:

öland e skit, ska aldrig dit igen

[/ QUOTE ]

Rambo i ett nötskal.

• pepa

Medlem
    23 maj, 2004 vid 15:51 som svar på: ÖLANDSSVIKAREN 🙁

Är lille Rambo purken för att korven tog slut? Eller var det ingen där som kunde klämma på Hajpfabrikens sköna tuber?

• pepa

Medlem
    23 maj, 2004 vid 15:50 som svar på: Ny lättvindskite från Cabrinha!

Fan ska jag till Öland o göra när Västkusten finns?

• pepa

Medlem
    23 maj, 2004 vid 13:33 som svar på: Ny lättvindskite från Cabrinha!

Vet inte vilka storlekar som kommer än men vill du ha en som funkar bra i lättvind skulle jag gissa på att den övre gränsen kan ligga på ca 8 m/s. Men kan inte säga nåt säkert, än.

• pepa

Medlem
    23 maj, 2004 vid 13:06 som svar på: Ny lättvindskite från Cabrinha!

Själva konceptet att inte göra för stora kites utan istället ge kiten mer kraft har jag länge tyckt är helt rätt väg att gå. De stora Rhino 2:orna är ju mäktiga men ibland är det ju lite väl mycket BARA tryck. Vi får väl se vad man kan få ut av en Contra.

• pepa

Medlem
    23 maj, 2004 vid 07:26 som svar på: Ny lättvindskite från Cabrinha!

Det tror jag nog du kan men det är ju inte just det som är huvudgrejen. Krysset i mitten går bara ut på att stoppa jellyfishing som många större kites lider av. Det har ingenting att göra med drakens lättvindsegenskaper. Skulle gissa att det funkar som Takoons lina som också går rätt över kiten.

• pepa

Medlem
    22 maj, 2004 vid 16:35 som svar på: senaste från öland

Det säger du inte… Jävligt go körning i både mynningen och habo. 12/10 m2…

• pepa

Medlem
    21 maj, 2004 vid 22:13 som svar på: Öland? Ligger inte det på västkusten?

Va fan om jag tar den andra bron till höger hamnar jag ju på Hisingen.

• pepa

Medlem
    20 maj, 2004 vid 06:53 som svar på: Var är alla tuffa kitare när det blåser???????????

Jag ska säga vart vi är: Hemma och fegar. Dels för att det inte är speciellt kul att vara ute i 20 m/s även om du har en pyttekite, dels för att vi försöker hålla sporten levande i Sverige. Det är helt enkelt mycket farligare att gå ut när det är så stark vind, vi såg rätt nyss vad som hände EH-representanten i Tyskland vad som hände när han skulle visa att man visst kunde. Props till er windsurfare som är ute och dönar i stormen, det är alltid fetare med en vindsurfare 6-7 meter upp i luften än en kajtare på sammas höjd. Däremot hade det varit kul att se vad du säger om alla de nya olika handlepass-tricken där man har draken lågt hela tiden… Ha det gott i winden!

Gött att se lite nya personangrepp, spy lite galla för mig med!

• pepa

Medlem
    19 maj, 2004 vid 18:25 som svar på: Värsta på hoppett hittills på Steffo!

Va fan e det för fel på dig gosse? Jag känner varken Jott eller dig mer än från inläggen här på Steffo men utifrån det så ta o lugna ner dig.

Patrikol! Skit i det mannen. Det är uppenbarligen bara någon som tycker det är kul att få lite uppmärksamhet. Jag har inte hunnit läsa något av inläggen men jag antar att det inte rör sig om en oskyldig smiley (som ju fick dig att spy galla över mig en gång i tiden…)?

• pepa

Medlem
    19 maj, 2004 vid 18:14 som svar på: rockenroll i habo.

7.5 igår…

• pepa

Medlem
    19 maj, 2004 vid 14:21 som svar på: rockenroll i habo.

I Rågelund har vi stadiga 18 sekund. Byarna har jag inte brytt mig om att kolla.

Sida 224 av 265
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications