Forumsvar skapade

Sida 225 av 265
  • pepa

Medlem
    17 maj, 2004 vid 11:09 som svar på: roberto ricci eller ngt sant

SKa testa lite åt dig (stick i stäv med hela min livsåskådning…) i helgen. Återkommer med rapport.

• pepa

Medlem
    17 maj, 2004 vid 11:07 som svar på: kent

Tror vi snaggar om Kent Zeiron här. Legenden.

• pepa

Medlem
    17 maj, 2004 vid 11:06 som svar på: AAAAAAA!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!! WÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!

Va? Har ni fixat rail till Öland? Det kan ju bli lite skoj, men inte lika fett som det fetaste nånsin!

• pepa

Medlem
    17 maj, 2004 vid 04:55 som svar på: 15:e maj, årets bästa dag?

Vad menar du? Mycket snövitt ella?

• pepa

Medlem
    17 maj, 2004 vid 04:54 som svar på: tuva Jansen?

Men hon e fanimej den sämsta bruden som stått på en kiteplanka.

• pepa

Medlem
    17 maj, 2004 vid 04:51 som svar på: AAAAAAA!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!! WÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!

Det är inte vinden det handlar om….

• pepa

Medlem
    16 maj, 2004 vid 20:08 som svar på: AAAAAAA!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!! WÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!

Det kan nog bli en liten förhandsvisning i Rågelund iom att det ska bli vind nu. Till er som kommer till Öland kan jag bara säga grattis, ni kommer INTE bli besvikna.

• pepa

Medlem
    16 maj, 2004 vid 14:44 som svar på: AAAAAAA!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!! WÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!

Det är inte det det handlar om. Det handlar om det FEEEEEEEEETASTE ever!!! Hihi!

• pepa

Medlem
    16 maj, 2004 vid 13:53 som svar på: Mycket smygreklam här på steffo..

Ingen i Sverige får betalt gosse, dessutom ”syns” man inte om man skriver inlägg på steffo….

• pepa

Medlem
    16 maj, 2004 vid 11:25 som svar på: Mycket smygreklam här på steffo..

Jag har inte heller någon vinst att ta ut på att marknadsföra Cabrinha. Jag har min deal och den förändras inte för att Surfers kanske skulle sälja massa kites. Annars har jag svårt att se din poäng, tycker de flesta håller det på en hyfsad nivå. Själv skriver jag att Cabrinha är de skönaste drakarna JAG har testat än så länge men är oftast snabb att påpeka att det är olika för alla. EH-diskussionerna har väl skenat ett par gånger men va fan, det är ju rolig läsning.

• pepa

Medlem
    15 maj, 2004 vid 16:31 som svar på: HENGO AID – öLAND 2004

När kommer ni? Jag är där på tordag.

• pepa

Medlem
    14 maj, 2004 vid 08:00 som svar på: ingen dålig kille det här heller! kiteloop x3

Ni har väl sett när Mårten Lander gör trippel kiteloop hängades i knävecken? Finns video på kitesurferen.dk.

• pepa

Medlem
    14 maj, 2004 vid 07:58 som svar på: Äntligen väst!

Hahaha era stackare! Rågelund går av idag!

• pepa

Medlem
    12 maj, 2004 vid 16:38 som svar på: Nån göteborgare som ska ut idag, ella?

För mig funkar det fortfarande rätt najs asså. Under det halvåret man inte bor på stranden då…

• pepa

Medlem
    12 maj, 2004 vid 16:32 som svar på: 12 eller 14?

Kör på en 12:a! Väger du 65 så planar du i relativt lätt vind ändå. Har du fått lite koll på grejerna redan så tveka inte på att klippa en Nitro. Den är ändå såpass stabil och trygg i år så det ska nog inte vara några problem för dig.

Sida 225 av 265
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications