Forumsvar skapade

Sida 226 av 265
  • pepa

Medlem
    12 maj, 2004 vid 16:27 som svar på: Suicide leech

En stretchande lina med ett fett med starkt hölje på som tar all belastning innan stretchlinan sträcks ut helt och går av. Hajar du? En Slingshotleash funkar utmärkt, komplettera med quick release bara.

• pepa

Medlem
    12 maj, 2004 vid 16:24 som svar på: Surfers går i spetsen…

Måste poängtera att det är Putte o Co från Surfers Paradise i Varberg som har byggt den. Fet sponsor man har!!! Bygger slides o grejer. Den vi ska bygga blir det ingen spons på. Ok lite då kanske, men huvudmotivet är ännu så länge hemligt…

• pepa

Medlem
    12 maj, 2004 vid 04:49 som svar på: Fredag, Rågelund, ”tidigt”.

rÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅgelund heter det.

• pepa

Medlem
    11 maj, 2004 vid 16:34 som svar på: Thank you god!

Anna kör fett med Takoon, men jag har investigerat lite och har fått reda på att hon rockar på allt! Hon är lite som Lou Wainman och Andre Philip i en person.

Mathieu, kommer du ner till Apelviken på fredag om det blåser lite? Jag kommer nog ner lite senare på eftermiddagen, slår en signal i vilket fall. Får vi testa Surfers nya slider?

• pepa

Medlem
    11 maj, 2004 vid 16:27 som svar på: North Rhino 04 16

Svar till:

tycker du bör komma till LA och prova SS först innan du bestämmer dig för att köpa kite.

mike

[/ QUOTE ]

Och jag tycker du borde komma till Varberg först och prova Cabrinha innan du köper kite… Och Hugo tycker nog du borde prova EH. Och Christer G tycker nog du gör helt rätt. Patrikol tycker nog du borde prova UDS och det finns säkert någon som tycker Gaastra är fett med gött oxå.

Sicket jävla skitsnack. Köp du bara, jag testade den på Coche och hade riktigt roligt med R04 16.

• pepa

Medlem
    11 maj, 2004 vid 04:50 som svar på: Liftass?

VA???? Jag som precis börjar få ordentlig koll på knälinorna… BU!

• pepa

Medlem
    11 maj, 2004 vid 04:49 som svar på: Om max 4 st kites , vilka storlekar ger mest kul.

Tror de ska få in lite nya grejer inom snar framtid. Den FETA båten med grejer hade avgått från Asien nånstans för ca två veckor sedan, så den borde vara här strax.

• pepa

Medlem
    10 maj, 2004 vid 15:08 som svar på: Om välja vilka 8 kites skall jag ta? Snälla akut!

Är DU allvarlig?

• pepa

Medlem
    10 maj, 2004 vid 14:50 som svar på: Om max 4 st kites , vilka storlekar ger mest kul.

Och dessutom är det riktigt som Rambo säger, Cabrinha har lugnat ner de små jävlarna ganska bra till i år. Förra året var de galet galna.

• pepa

Medlem
    10 maj, 2004 vid 14:48 som svar på: Om max 4 st kites , vilka storlekar ger mest kul.

Jag skulle råda dig till 12 o 8,5 klockrent! Nitron har i år ganska stora strolekar serru. 8,5:an är inte så liten som den låter. 12:an drar också iväg ganska tidigt så försök få det ändrat. Om de inte vill så kan jag snacka med dem lite. Personligen skulle jag kört 14, 10, 7,5 om jag BARA fick ha tre kites…

• pepa

Medlem
    10 maj, 2004 vid 14:45 som svar på: Förlorad bräda!! Stulen?

Micke Blomwall kan väl inte göra brädor?

• pepa

Medlem
    10 maj, 2004 vid 14:39 som svar på: bra wakestyle bräda, fet-POP?

Svar till:

Svar till:

Svar till:

fart ger Pop, EHååå ger fett me fart…

[/ QUOTE ]

Ska man köra snabbt måste man kunna behärska det fett med bra för att även börja prova poppisar i den farten. Finns brädor som poppar bättre tidigare än EH, och det vet ju alla.

[/ QUOTE ]

din Icon ger ju osse feettt me phet fart

[/ QUOTE ]

Precis, men det gör den bara för att det är jag som kör den. Jag domininerar ju vet du.

• pepa

Medlem
    10 maj, 2004 vid 04:49 som svar på: Ser ut att bli en ökenvecka i skåne

Är det Icon ni snaggar om ella?

• pepa

Medlem
    10 maj, 2004 vid 04:48 som svar på: bra wakestyle bräda, fet-POP?

Svar till:

fart ger Pop, EHååå ger fett me fart…

[/ QUOTE ]

Ska man köra snabbt måste man kunna behärska det fett med bra för att även börja prova poppisar i den farten. Finns brädor som poppar bättre tidigare än EH, och det vet ju alla.

• pepa

Medlem
    10 maj, 2004 vid 04:45 som svar på: hata hockey….

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN va fett det var i lördsga!!!!!!!!!!! Mr Gentleman live på Sticky Fingers, fetaste spelningen nånsin lätt.

Sida 226 av 265
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications