pepa
Forumsvar skapade
-
Svar till:
Men skulle vara kul att typ hälsa på habo eller något.
[/ QUOTE ]
Gör det så det finns folk som vet hur man gör i fall du behöver hjälp, i alla fall de första gångerna.
-
Jag har 15 Cabrinha och 4 RRD till dig. Jag kan slänga in en gratis prenumeration på GöteborgsPosten också om du tvekar.
-
Med tanke på att du kört en del på land och har en ganska stor erfarenhet av brädsporter i vatten så behöver du nog inte gå kurs. Mitt tips är att ta dig till något av de kändare surfställena och kolla in lite kajtare och ge det ett försök själv. Kan ju alltid fråga om lite tips då också. Bara att hålla koll så att du inte går ut i för mycket vind så ska du nog klara dig bra!
-
Körkort är för mesar som inte orkar gå.
-
Det e redan slut, no wind. Anna skulle köra nånting men vete fan vad. Hon verkade ha gått vidare från nåt nånstans iaf… Hur går det själv din gamle grek?
-
Svar till:
Fan Pepon du e bara avis för du inte får nån Ehåååbehå
[/ QUOTE ]
Och säg nu till alla varför jag inte får det. Du vet, och jag vet.
-
Fan va najs!!! Ska ta och hämta min jag med i dagarna. Körde nere i draget idag med TRYCK i 17. Galet.
-
Ok jag ger mig. Gött att se att ironin (och förståelsen för den) har spridit sig även utanför Göteborgs gränser…
Däremot ÄR tian den bästa jag kört, men det innebär inte att jag tror att den är bäst för ALLA. Den här EH-hajpen verkar ju gå ut på det.
-
Svar till:
om du brättar vem du e så kanske någon brättar vart du ska?
//Pan
[/ QUOTE ]
Va e det för jävla KRAV på att man ska vara inloggad? Fixa inställningarna så att de som inte är reggade inte kan göra inlägg då om det är så viktigt.
-
E det ingen som kan tala om för mig vad som händer i Halmstad????