Forumsvar skapade

Sida 228 av 265
  • pepa

Medlem
    5 maj, 2004 vid 09:29 som svar på: SUUUUUGEN!!

Va fan e det demodag i Halmstad? Var när o hur o vilka o sånt?

• pepa

Medlem
    5 maj, 2004 vid 09:28 som svar på: Draget i em!! Har plats för 3 till!

Jag tar den!

• pepa

Medlem
    5 maj, 2004 vid 04:46 som svar på: EH kopierar North!

Svar till:

Svar till:

Svar till:

men det finns bara en…

[/ QUOTE ]

Fan va borthajpad du e gosse.

[/ QUOTE ]

jo.. och du är lika inskränkt med Cabrinha, man blir vad man åker, verkar det som.

[/ QUOTE ]

Har aldrig nånsin sagt att Cabrinha är the one and only. Jag rockar på allt.

• pepa

Medlem
    4 maj, 2004 vid 14:54 som svar på: vem skulle ha team brädor?

Jag ska ha en! Men den ligger redan nere hos Surfers Paradise och väntar på mig. Feting från V2Max på Maui! Hihi!

• pepa

Medlem
    4 maj, 2004 vid 14:52 som svar på: EH kopierar North!

Svar till:

men det finns bara en…

[/ QUOTE ]

Fan va borthajpad du e gosse.

• pepa

Medlem
    4 maj, 2004 vid 04:49 som svar på: >>> ——- Cabrinha Wave Edition ——- <<<

Det syns väl om inte annat?

• pepa

Medlem
    3 maj, 2004 vid 13:50 som svar på: Kite runt Götet onsdag? Hönö, Draget, Torkelstorp?

Nån som slutar typ fyra som jag som känner för att ha en tyngre bil på väg till surfet?

• pepa

Medlem
    3 maj, 2004 vid 13:48 som svar på: Mike tha knife i Pkra Cabarete 14-20 maj

Så är det.

• pepa

Medlem
    2 maj, 2004 vid 15:06 som svar på: >>> ——- Cabrinha Wave Edition ——- <<<

Björlanda i all ära, men det här var allas våran Stenudden. Fick några hack i fenorna och frös lite om tårna, men det får man ju ta om man ska ha schyssta foton.

• pepa

Medlem
    2 maj, 2004 vid 15:04 som svar på: Encuentro trick session – powered by Cabrinha

Synd att den ramlar av så jävla snabbt bara. Bländar mig själv i spegeln nu igen.

• pepa

Medlem
    2 maj, 2004 vid 15:03 som svar på: fet vind i klagshamn återkommer med rapport

Hhmmmm…. Var det inte någon som bräkte om 9 sekund? Eller var det bara ett får som vrålade av sig lite?

• pepa

Medlem
    2 maj, 2004 vid 15:02 som svar på: Fråga till er som hänger runt varberg..

Jag ska med! Jag ringer jag med om det ser bra ut.

• pepa

Medlem
    2 maj, 2004 vid 10:19 som svar på: Encuentro trick session – powered by Cabrinha

Caipirinha med ananas tar till o med Cabrinha tror jag. Fan jag tycker det är dags att ni skåningar kommer och hälsar på i Götet istället, har inte sett en enda bräkande på i stort sett hela min kitetid. Helt otroligt! Lite svårt att förklara bara.

• pepa

Medlem
    2 maj, 2004 vid 10:14 som svar på: RACE ÖVER SUNDET UTANLIVLINA

Jag har aldrig sagt att du VILL förstöra för sporten, men alla drar tyvärr sitt strå till den stacken. Självklart finns risken för olyckor varje dag någon är ute och kör men man väljer själv om man kör på en strand full med folk eller över en tätt trafikerad farled eller om man istället väljer en säkrare plats där man kan utöva sin sport. Tyvärr blir alla lidande om något går fel i något av de två första exemplen. Däremot är jag ganska säker på att allt kommer gå bra för er, det är inte det, det är bara att OM något går fel är jag säker på att vi får höra om det i större forum än Steffo.

• pepa

Medlem
    2 maj, 2004 vid 10:06 som svar på: EH kid…

Tar för lång tid. Men man får mycket övning när den här grymma vinden vi har i Götet lyser med sin frånvaro.

Sida 228 av 265
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications