pepa
Forumsvar skapade
-
Jag hade gärna hängt på Peter men jag har fan inte en spänn nu. Men jag kan hålla dig sällskap i shapelokalen!
-
Jag honkar!!! Ring en signalon! 0733990286
-
Hajp hajp hajp. Och sluta med du vet vad Hugo!!! Både du och Peter lovade mig nere i Encuentro!
-
Jag ligger i Majorna och trycker…..
-
Inga inre stridigheter nu gossar! Alla som har det som hemställe är Rågelund Locals.
-
Nä nä. ANDERS har agenturen för Best i Sverige nu säger han. Roger kör för Surfers. Min kompis!
-
Svar till:
Sen vette fan om det finns så många rågelund lokals utan det finns istället massa wannabe lokals från GBG

[/ QUOTE ]
Så du menar att det är vi från Götet som rockar!!!
-
Ä va fan Mike, lägger du bara in ett asspass med dingel från mig. Aja, jag slår ur underläge i år!
-
Svar till:
Ah du ska detta tillämpas I Rågelund så lär varje nybörjare bara stå i vattnet och glo då det är redan rätt trångt där bland erfarna kajtare

[/ QUOTE ]
Du menar alltså att Rågelund Locals rockar!!!!
-
Kör ni med våtdräkt nu ella? 5/4, skor o handskar ränker? Ring mig nästa gång, 0733990286, så är ni snällisa!
-
Det gick at helvete for Peps. Under de tva forsta heaten hade han for daligt tryck och hade svart att ga uppvind. Da han aven hade oturen att mota Andy Hurdman med sin 18m2 sa var det kort. I Best Trick holl det pa att ga battre dock. Pepe var inte langt ifran det dubbla HP som helt sakert skulle vunnit skiten at honom. Hade han istallet for att ta sin 14 i den starka vinden tagit sin 10 och satt en fully powered KGB sa hade han nog ossa tagit hem det. Mike kraschade namligen alla sina Slim Chance forsok. Istallet vann Leo pa en simpel HP kiteloop… Men jag kan rapportera att Peps ar glad anda, for i dag satte han flera klockrena Raley till HP.
Jag skall halsa fran honom till alla darhemma att ni ses snart!
-
Jaha, ni tror jag skojar?!?! Den som lever far se… Na, allvarligt talat tror jag jag kommer fa storpisk av Micke Kniven imorgon i tavlingen de anordnar har i El Yaque. Ryktena gar heta om killen. Dubbla HP o sana goa grejer. Fast jag kanske inte far mota honom iofs. Rapport imorgon!