pepa
Forumsvar skapade
-
Ja. Med tanke pa hur draken ser ut skulle jag prova med 6-7 cm.
-
Har man lite utrymme sa ar det bara att hitta lite vind, dra ner bomen en bit och hoja den igen samtidigt som du springer downwind. Du luffar alltsa kiten. Sen ar det bara att ta den nar den kommer svavandes ner. Men det klart du kan ha otur och fa draken ivagblast….
-
Dina framlinor ar for langa/baklinor for korta. Det ar darfor draken ”overskotar” sa mycket.
-
Sicket javla burr du har fatt loco.
-
Jag hatar smileys.
Hur funkar det da? Nan go lank ella?
-
Kommer till hemlig ort (Goteborg) pa hemligt datum (1:a eller 2:a maj). Tvivlar dock inte pa rapporterna hemifran om att det ar sjukt bra just nu. Ratt vind, ratt temp, ratt mycket neopren och ratt sallskap… Langtar!!!
-
Naj det ar en Anders Brog – Magic Wave brada fran Danmark. Custom. Bara fegisar kor custom… Numera kor han RRD, produktion!
-
Kan inte, ska till Venezuela pa lordag.
-
Vad menar du med att halla pa sa har? Jag bifogade en informativ lank, skrek inte bara ut ”mitt” markesnamn.
-
kitesurferen.dk
-
RRRRRRRREEEEEEECCCCCCCCCOOOOOOONNNNNNNNN!!!!!!!!!!!
-
Finns ju redan filmar. Darian Smith gjorde det for tre ar sedan.
-
Rattelse: kan=kunde
Han har utvecklats LITE har i Cabarete…
-
Hahaha! Jag satt o drog lite i ica(kasse)rexen o den drog ut sig rätt bra den med.
-
Som vanligt kommer det bero på vem som sitter bakom spakarna… Annars är det ju självklart Cabrinha. Alltså även nu. Jag har fått storhetsvansinne.