pepa
Forumsvar skapade
-
Beror lite på vilken nivå du är på. Är du nybörjare skulle jag rekommendera Co2:an. Den är lugnare att ha o göra med och ha lite stabliare drag. Är du komfortabel med att köra omkring på vattnet så skulle du kunna ta vilken som, men jag skulle nog valt BT. Den är lite snabbare och kräver lite mer av sin pilot än Co2, men ger också mycket mer tillbaka. Är du redan uppe och hoppar finns det ingen tvekan om att du ska köra på BT!
De är bra drakar med en bra verkstad (Surfers Paradise) bakom sig, så du behöver inte vara orolig förden biten. Lycka till!
-
Nu fattar jag varför jag inte är hemma.
-
Hahaha! Det var snart tre år sedan säsongen började Honk…
-
Brasil Brasil Brasil.
-
Jag. Är inte helt, säker. Men jag tror, att du kan ha rätt. I det du säger. Eller?
Jag ångrar mig. Även om det inte innebär… något. Ju. Kan vara fint.
-
Det tvivlar jag starkt på. Det finns INGEN som bryr sig helt enkelt. Inse. Eller?
-
Nä, Desperado. Va fan e smirk? Spelar iofs ingen roll, vem fan bryr sig.
-
I do feel some responsability for you, yeah. Vilken film?
-
Här kan man inte trotsa, jag har redan gjort det. Kolla sida ett.
-
Kör du med film i digitalkameran?
-
I Sverige kanske skall tilläggas…
-
Längst till höger i RD.
-
Jag dissade inte bindningar, började själv köra bindningar för ett par år sedan bara för att det ser så mäktigt ut. Men faktum är att det där med blind/tåsidasvårighter är den enda anledning jag kan komma på varför det är goare med stroppar (om man inte vill ta av sig brädan då). Visst, det är på vissa spots svårare med bindningar men det går ju alltid. Det där med att kötta kan man göra lika bra med båda, och det är lika lätt att få felskär när man landar i fyrahundra oxå. Ska man bara landa blind så gör det inte så stor skillnad men ska man köra lite så är det gubamycket svårare. Peace out. Ju.