Forumsvar skapade

Sida 236 av 265
  • pepa

Medlem
    27 mars, 2004 vid 23:53 som svar på: Best Boards

De med C i början, ja. Icon är bra pop/vågbräda, LabRat är bra köra-med-mycket-kite-bräda och för att ha total kontroll. Om du menar Best så tror jag de har bra pop, men vad vet jag, jag är ju sponsrad. Ju.

• pepa

Medlem
    27 mars, 2004 vid 22:11 som svar på: Best Boards

A fan de är de besta brädorna som finns! Fast jag är sponsrad så jag ska bara vara tyst. Ju.

• pepa

Medlem
    27 mars, 2004 vid 17:18 som svar på: Varför ni och inte jag???

Jag kör 3/2 med korta ben/lång armar fem månader om året.

• pepa

Medlem
    27 mars, 2004 vid 17:16 som svar på: Best Nemesis – bilder

Sverige blev plötsligt lite likt Cabarete. Gratulerar till en bra kite.

• pepa

Medlem
    27 mars, 2004 vid 17:14 som svar på: Lägenhet sökes i Malmö!

AJ! Inte sparkas när man ligger ner! Det var alldeles alldeles för jävligt här igår. Vi satt fyra Göteburgare och lyssnade på matchen på radio och våndades. Faaaan att det gick som det gick! Men det verkar ju ha varit välförtjänt…
    Jag kommer lätt ner en sväng!

• pepa

Medlem
    27 mars, 2004 vid 13:49 som svar på: Lägenhet sökes i Malmö!

Äh va fan sviker du oss??? Dålig stil Eket, jääävligt dålig stil…

Lycka till!

• pepa

Medlem
    27 mars, 2004 vid 13:48 som svar på: JumpStart???

Ärligt? Försöker de då? Fan jag får upp mina mest hela tiden. Det händer att jag simmar in i kiten med om jag är nära ett rev eller nåt och inte är säker på att plastdelarna är rena så allt funkar direkt, men annars funkar det bra tycker jag.

• pepa

Medlem
    26 mars, 2004 vid 23:59 som svar på: Varför ni och inte jag???

Jag säger ju det, man blir lite sån när ens kitepolare dör och skadar sig till höger och vänster. Innan dess tänker man inte så mycket på det. Killen som dog i Tysklan var EH-importör där så det har varit begravningsstämning här i Cabarete ett tag nu. Han var här och körde för bara några veckor sedan.
    Attityd är trevligt, har en hel del själv, men inte gentemot säkerheten.

• pepa

Medlem
    26 mars, 2004 vid 20:43 som svar på: Varför ni och inte jag???

Jag lägger inga aspekter på att du lär dig billigt, men snälla ta inte med dig den attityden in i din eventuella kitekarriär! Killen som flög in i stenpiren och vidare upp i flaggstången på Öckerö hade ungefär en sån attityd. Jag skiter i riskerna bara det ser bra ut, typ. Han kunde lätt blivit av med livet. Med lite sunt förnuft kan man undvika 9 av 10 olyckor!
    Fan, man blir lite ajabaja när en kille man kajtade med förra veckan inte är i livet längre. Ta det lugnt så är jag nöjd.

• pepa

Medlem
    26 mars, 2004 vid 13:34 som svar på: Varför ni och inte jag???

Om det inte reder ut sig så kan du alltid komma ner till Apelviken och köra åtta rutinerade timmar för 1495:-. Lycka till!

• pepa

Medlem
    26 mars, 2004 vid 13:30 som svar på: Kitespeed över sundet

Free riding är ALDRIG fel.

• pepa

Medlem
    26 mars, 2004 vid 13:27 som svar på: Kitesurfing i Göteborg

Svar till:

för mig som nybörjare

[/ QUOTE ]

Reflektera över den du.

• pepa

Medlem
    26 mars, 2004 vid 00:31 som svar på: Varför ni och inte jag???

Tjena Thomas! Tänkte bara höra med dig om du gett kurser förut? För jag hoppas du vet vad du ger dig in på om du ska försöka lära ut kiteboarding med en 16 kvadratare… Du hajjar att en femhundring kanske inte heller täcker eventuella reparationskostnader på utrustning o såna goa grejer?
    Ta det bara lugnt, och ställ in om ni ens bara anar att det är lite väl mycket tryck. Vi vill inte ha nån skit (mer än vanligt…) i Sverige i år heller. Lycka till!

/Pepe ”IKO” Loco

• pepa

Medlem
    25 mars, 2004 vid 23:23 som svar på: Äntligen! Knopmätare för kitesurf mm

Ä va fan, du kunde ju fått ca 150 pizzor för de pengarna. Ju. Ju. Ju.

• pepa

Medlem
    25 mars, 2004 vid 23:20 som svar på: Picklefork + wakebindningar?

Jag har en vettig anledning. Ju. Ju. Ju. Det är mycket svårare att köra blind och tåsida med bindningar. Fast det kanske är töntingt. Ju. Ju. Ju.

Sida 236 av 265
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications