pepa
Forumsvar skapade
-
Tycker mest synd om den lille jävla mesen (anmäl mig för hets mot Rambo…), han måste ju vantrivas när han är ute bland världens alla sköna surfställen och bara ser svart överallt. Dessutom kommer han förmodligen mötas av en del skeptis på Svedalas stränder efter det här. Fast det såklart, Rambo e ju stenhård, han bryr sig inte… Mamaguevo.
-
Jag har redan testat det men tyckte inte det var så roligt.
-
Svaret på den frågan är nej.
-
Ja visa vart skåpet ska stå nu Ozzcarr!!! Peps har ju faktiskt berättat att många kommer att börja prova i sommar när alla är hemma från sina äventyr! Det är ju precis samma sak som att lära sig KGB på en treveckors semester!
-
Rambo gör inte handle pass men jag kan vara intresserad, vad tar du för Nasa-bomen? Går det att bygga in i en Powerlock?
-
Jag har redan sagt att det är bra om man aldrig vill kroka ur. Men när alla svenskar kommer hem i vår och gör fett med urhakade trick så kan jag lova att väldigt många kommer att börja prova. Det är inte så svårt, inte ens ett enda ljusår ifrån nybörjare. Jag tycker att UDS bara är för nybörjare, för medelgoda åkare som tycker om att tricka kommer att börja kroka ur (om de inte har dåliga axlar eller liknande). Därav min skeptis till att först vänja sig vid UDS (även om det nu skulle vara något bättre för nybörjare) för att sedan få starta om när man byter system. Det är allt.
-
Och förresten, jag har provat UDS.
-
Man behöver inte vara speciellt duktig för att utöka sin trickbag med ett urhakat trick.
-
JIIIMII HEEENDRIIIX FÖR FAAAAN
Weee WEEEeeee
Tänkte bara tillägga att det var Hugo Rambo Ljunberg Johnson som skrev det här inlägget.
-
Jag fattar inte varför man ska vänja sig vid ”UDS-friheten” när man i denna sport utvecklas så snabbt att man snart vill testa lite nya grejer, varav detta mycket väl kan vara en raley eller en surface handle pass (då trenden går åt detta hållet). Det finns många tillverkare som har ett absolut lika säkert säkerhetssystem nu för tiden (Best, EH, Cabrinha, mfl). Jag förstår inte varför man ska vänja sig vid ”UDS-friheten”, då måste man ju börja om helt om man vill börja kroka ur lite. Och jag kan tänka mig att många kommer att börja testa lite i vår/sommar, då våra hjältar Martin Ekström, Anna Sparre, Chrille Dittrich, Micke Blomwall, Henke Eriksson, Pan, Hengo, Jake, Mackan, Toffe Landgren, alla Halmstad/Slingshot-gossar, mfl, mfl, kommer hem och kör +50% unhooked. Då kommer de halvbra UDS-killarna stå med både sitt nya system och skägget i brevlådan, eftersom de måste snickra ihop något hemma då de spenderat pengarna hos Naish, men det får man ju inte, så då får de nöja sig med att köra ikrokad hela säsongen, medans alla de andra barnen lär sig vilken underbar värld den urkrokade verkligen är.
Men för de som aldrig aldrig aldrig tänker kroka ur är det säkert jättebra.
-
Hahahahahaha!!! Var den där piken fin eller var det bara jag som tyckte det? Jag känner mig faktiskt rätt oberoende nu med mina grejer. För mig är det det absolut bästa på marknaden.
-
Kan du backa upp den där statistiken?
-
Det var en gång ett företag som ville köpa ett säkerhetssystem av ett annat företag men som inte fick det för de var för snåla….. Så de var tvugna att försöka sälja sitt eget istället.
-
Svar till:
Nej det är inte bara frihetkänslan det är så oerhört mycket mer fördelar jämfört med dom egna patentlösnigar på schackel som folk skruvar ihop inte konstigt att kitsen flög över allt förra sässongen löser ut när dom inte ska och löser inte ut när dom ska. Nej mecka inte med egna garage lösningar låt säkerheten gå först. Hur länge har du kört med UDS eftersom du vet att man fixar UDS lätt med en metall ring? Dom är ju ytterst svåra att få tag i, så var fick du din uppsättning ifrån?
[/ QUOTE ]
Säger bara RECON. Keep it simple. Och just det ja, UNHOOOOOOK!!!
-
Fan asså, KUNG MARTIN VART E DUUU??????