pepa
Forumsvar skapade
-
Vad vi snackar om är att om man kör fett med fort så flyttas vindfönstret och resultatet blir att man blir dragen mer downwind, med resultatet att man kör ännu sanabbare, med resultatet att vindfönstret flyttas ytterligare, med resultatet att man dras ännu mer downwind, med resultatet att man kör ännu snabbare, med resultatet att vindfönstret flyttas ytterligare, med resultatet att man dras ännu mer downwind, med resultatet att man kör ännu snabbare, med resultatet att vindfönstret flyttas ytterligare, med resultatet att man dras ännu mer downwind, med resultatet…..
En så kallad skening med andra ord.
-
Jag vet, och jag är ledsen. I nästa ska jag prata på klockren götebosska.
-
Kör man fort så flyttas powerzone, det blir som om vinden kommer från en annan vinkel. Det är säkert därför det brallar i lite extra serru.
Men va fan bojs and flix därhemma, UNHOOOOOOOK!!! Det är dags nu. -
Hur funkar det då? Det måste ju bli en jävulsk massa slack på baklinorna.
-
Jag har lite dålig kritik. Det går inte att göra KGB med UDS.
-
Om du bara har en så är der bara dumt att ha mindre bräda en minst 120, om du inte är väldigt liten. Finns liksom inga direkta fördelar sen.
-
Köp en Cabrinha BT:Nitro, RRRREEEEEECCCCCOOOOONNNNNN!!!!
-
Jag har kört och trickat och gått uppvind i mellan 5-14 m/s, men jag skulle säga att den funkar bäst i 7-10. 10:an kör jag om det blåser över 10 m/s utan några som helst problem.
-
Okej då, jag motiverar det ändå. BT:Nitro 10 är den skönaste kiten jag någonsin kört och 14 funkar i väldigt lätt vind i år. Detta är min ärliga åsikt. Ingen pro-Cabrinha skit.
-
14 & 10, lätt. Jag tänker inte ens motivera det för att det är ett sånt givet val.
-
Fy fan, jag längtar nästan hem! Eller bort antar jag för det där är väl knappast Göteborg…?
-
Va fan boys, måste ni dissa andra bara för att vi hade en jävligt najs session i La Boca idag? Jag kan tänka mig att Roxen kan ha varit minst lika bra med lite blåbärssoppa, goa vänner, schysst puder och lite najs vind. Låt alla ha skoj!
-
VA??? Du menar alltså att det var Cabrinha som gjorde att Martin Vari blev överlägsen världsmästare?!?! Skönt att se att du äntligen kommer ur garderoben och erkänner att Cabrinha regerar!
-
Pete Cabrinha rippar.