pepa
Forumsvar skapade
-
pepa
Medlem14 februari, 2004 vid 03:08 som svar på: TABLAS NY HEMSIDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Najzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz med meschschmör. Ge mig en bräda gratis.
-
Nä, så dum var du väl ändå inte. Var sugen på att testa en front mobe just då bara. Tackar för erbjudandet, men jag är slav under Pizza e Vias pastor och pizzor. Puss & kram kära lastalosspolare.
-
Oops, var visst inte inloggad…
-
Jag trodde det var föräldrarna som betalade…
-
Asså, BT:Nitro 10 är den bästa kiten jag någonsin kört, sen kommer BT:Nitro 14.
-
Kommer ikväll gosse. Ryktena går heta i Cabarete om att Lastaloss 2 (äkta) är på gång, med da original supaniggas i huvudrollerna…
-
OK, ärligt talat, Cabrinha är helt klart bäst. Även dominikanerna (EH-kanerna) tycker det. Cabrinha är BÄST!
-
I Karirbien kan man förvänta sig mycket vind, likaså i Australien eller Brasilien.
-
Det har hänt en del sen du körde din AR5:a gosse…
-
Ola news Filip my man. Andre e kvar så vi klarar oss ju. Ska inte du ta Varis plats?
-
Va e grejen? Det e väl bättre att bara dra ihop ett fett surfevent i så fall så får alla som vill komma. Eller skulle det vara något speciellt med Steffo-eventet? Kan man ta med sig en laptop och koppla upp så man slipper prata med varann?
-
Sätter du nåt fett än då din gamle grek? Grattis på födelsedagen förresten!
-
A det e bra Hugge, EH-power!!! Folk ska fan inte få säga vad de tycker om olika kajtar, då kanske de köper rätt drake ju! EH forever!!!!!!!!!
-
VA?!!?? Ska du låta störd-Chris få köra Tablas??? Inte bra… Eller är det cool-Hugo på BBB som ska köpa den?
-
Det ryktas om att Vari ska köra på de här drakarna i år. Det är i alla fall klart att han har lämnat Cabrinha. Gött, nu är det bara för mig att kliva rakt in i hans små fotspår…