Forumsvar skapade

Sida 241 av 265
  • pepa

Medlem
    10 februari, 2004 vid 13:55 som svar på: Handlepass med schakel?

Ska du göra HP med shackel måste du dra det först. Kan bli lite problem att komma tillbaks in i det igen…

• pepa

Medlem
    10 februari, 2004 vid 13:51 som svar på: EH-Kites BILLIGT

Men frågan var väl om de är lika bra eller om det är stor skillnad på dem?

• pepa

Medlem
    10 februari, 2004 vid 05:21 som svar på: http://www.bestkiteboarding.com

Det fixar EH…

• pepa

Medlem
    9 februari, 2004 vid 15:59 som svar på: EH-Kites BILLIGT

Vart såg du de bilderna? Eller menar du de gamla från Isla Margarita som de hade uppe?

• pepa

Medlem
    9 februari, 2004 vid 15:42 som svar på: EH-Kites BILLIGT

Jag diggar den här dräban skarpt!!! Så jävla trashig!

• pepa

Medlem
    9 februari, 2004 vid 14:41 som svar på: EH-Kites BILLIGT

Hur gick det fr dig när du körde 16 (som enligt denna diskussionen skall dra som en 18…) då? Du vet, när jag körde runt och trickade med min 14 och min 130-bräda och tog bra höjd samtidigt.

Vad jag ville med mitt första inlägg var bara att hjälpa er, för så jävla hypat som det blivit är inte bra, för någon. Det är rörande att ni verkligen vill att den skall vara den bästa draken på marknaden, men enligt mig handlar det fortfarande (post testing EH time) om personlig smak och delad röv. Ni kommer ju säkert sälja mer än någon annan utan mer än normal upphuasning, med den aggresiva prissättningen ni har, precis som Best också kommer att göra.
    Så till er som redan beställt: Ni har köpt en bra drake, precis som ni skulle gjort om ni köpt Slingshot, Naish, Cabrinha eller nåt annat schysst märke. Och ni har gjort det till ett bra pris. Jag kan bara önska lycka till och hoppas att den passar er smak!

• pepa

Medlem
    9 februari, 2004 vid 00:51 som svar på: EH-Kites BILLIGT

Jag gick ju ut med min 14 direkt efter och var närapå överriggad??? Vad är det du vill säga? Jag har fan inte klankat ner på nåt heller, skrev bara vad jag tyckte om kiten. Det verkar ju som många vill veta hur de är. Är du rädd att hypebubblan ska spricka?

• pepa

Medlem
    8 februari, 2004 vid 22:48 som svar på: EH-Kites BILLIGT

Asså, passa er nu för fan. Sånt jävla ös är det inte. Kör ni på det nu kommer ni bara få besvikna kunder som köpt fel storlek i förhållande till sin andra kite. Jag testade tolvan idag och det var inget speciellt med den, ännu en kite bara. Den enda skillnaden jag kunde känna var att det var svårt att känna vart draken var i luften.

• pepa

Medlem
    8 februari, 2004 vid 13:52 som svar på: Bästa ort inför sommaren…

Cabarete dude…. Det är svårt att bli duktig i Sverige.

• pepa

Medlem
    8 februari, 2004 vid 04:48 som svar på: Midje eller sittsele

Synd att den ser så jävla tysk ut bara. För er som har den alltså.

• pepa

Medlem
    7 februari, 2004 vid 21:37 som svar på: Recon, UDS mm

Kör du med hård kiteleash (leash från selen direkt till chicken loopen) och tappar bomen och kraschar draken är det bara att dra in bomen och relauncha kiten med Recon, inga problem. Funkar precis som när du är ikrokad (eftersom du förmodligen krokar i igen när du når bomen…). Kör du med Bypass leash så depowrar draken och sen kan du dra in bomen och relauncha igen utan trassel på linorna. Hur Bypass funkar kan du se på [url=”http://www.cabrinhakites.com.”]www.cabrinhakites.com.[/url] Lycka till!

• pepa

Medlem
    7 februari, 2004 vid 17:35 som svar på: EH-Kites BILLIGT

Ä kolla http://www.kiteboard.com under photos så ser du att jag inte behöver några EH-grejer… Cabrinha!!!

• pepa

Medlem
    7 februari, 2004 vid 14:05 som svar på: EH-Kites BILLIGT

Eric Hertsen och Peter Stiew (nåt sånt) Har designat kites för EH, Best, Liquid Force och två än så länge namnlösa märken. Förmodligen kommer de också hjälpa Loose på traven. Skillnaden mellan EH och de andra är att EH-kitsen hela tiden är uppdaterade vilket de andra inte är. Är Best version 2 så är EH version 2.7 typ. Men, EH kites och brädor är designade för Cabarete. Man kan ju fråga sig hur mycket tid de har haft för att testa tex 19 när det inte är lättvind så ofta här.

• pepa

Medlem
    5 februari, 2004 vid 15:01 som svar på: Handlepass

Hahaha!! A det e gött man…

Bästa bo för handla pass? Gisssa vad jag kommer att säga… Men jag ska förklara varför också. Powerlockbomen är enligt mig (och många andra som inte kör Cabrinha) bättre än många andra av två anledningar. Den första är den mest självklara, att man kan kroka ur precis när man vill, utan att dra i någon depowerstrap innan. Detta ger fler tillfällen att prova på bara instinkt. Något som många av de duktiga åkarna också har upptäckt och därför kopplat en Cabrinha-bom till sina Naish, North, Slingshot eller whatever-drakar.
    Den andra anledningen är att man glider på många andra bommar (i stort sett alla bommar som är släta). Alltså att handen åker ut till änden av bomen när man hänger i den med en hand. Detta händer inte på Powerlocken då du både har en liten kant uppe på bomen samt att den är mönstrad.
    Några exempel på pros som gått över är Aaron Hadlow (sedan han tog bort sin HP-ring), Jesus Churrique och …… …….

Men självklart går det att göra med vilken bom som helst. Lycka till!!!

• pepa

Medlem
    3 februari, 2004 vid 16:16 som svar på: Laurel Eastman Girls Only Camp, Kite Show, Egypt

Inte jag heller, men med tanke på namnet så kanske det finns någon. Men i fortsättningen ska jag inte skriva något sådant. Det var dumt av mig, förlåt.

Sida 241 av 265
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications