pepa
Forumsvar skapade
-
pepa
Medlem3 februari, 2004 vid 14:50 som svar på: Laurel Eastman Girls Only Camp, Kite Show, EgyptFör er som funderar på det kan jag säga att Laurel själv inte kommer kajta. Hon har inte gjort så på fyra månader heller pga av en operation för att hålla axeln på plats. Uppehållet sträcker sig till slutet av april.
-
Jo det är det ju men det finns ju alltid nåt, även om man kanske blir tvungen att bo fem minuter utanför Cabarete. Men det finns säkert någonting i centrum.
-
Det har varit helt okej, men kolla på windguru och åk över när det verkar bra, den sidan har stämt rätt bra hittills. Tradsen ska börja köra igång in full effect i slutet av denna veckan. Hur är det på Coche då?
Hälsa alla!
-
Jävligt najs Annapana (ja ett n)!! En liten orolig undran bara, är det meningen att det ska se ut som karate? När får jag se lite wakey wakey? Keep rippin’!!!
-
Vem fan vill bo i Skåne?
-
Ett sånt som inte öppnar sig kostar 50 spänn. Använd QR på CL som är designad för kite.
-
Fan vad ni gör mycket jobb i onödan. Om ni kör med schakel så är det bara att köra leashen (tänj) till den med lite spänn och sen är det klart. Skitlätt, då snurrar allt med allt. Tur man kör Cabrinha så man slipper all den där skiten.
-
Men bättre handling i den andra…
-
Plug N’ Play eller Robbys gamla rulle RIP skulle jag kört på. Visst, det är vindsurfingfilmer men jävlar va de satsar. Jag kraschade 100% av alla trick jag ville sätta stenhårt i en vecka men kände ändå att jag satsade alldeles för lite när jag så dem. Jag börjar hålla med om att kite är en jävligt mesig sport, i alla fall om man jämför den med vindsurfing i vågor och najs vind.
-
Finns bara ett gött trix i Flow, FET raley till HP levererad av mr KUNG.
-
Ööhhh??? Nae! Kanske inte. Värdelösa handlepass men det är ca 20 olika. Mobe, frontmode, Martintricket, Slim Chance, KGB fast inte upponer, Mobe med snurr plus några till. Värdelösa men ändå.
-
Här i Cabarete e d kiteshow varje dag. Najs.
-
Vad gör du därhemma gosse?!?! Kom ner till värmen nu, vinden kom ju tillbaks med mig.
-
Om du funderar på att köra med en vindsurfingsele så förbered dig på skav…