Forumsvar skapade

Sida 242 av 265
  • pepa

Medlem
    3 februari, 2004 vid 14:50 som svar på: Laurel Eastman Girls Only Camp, Kite Show, Egypt

För er som funderar på det kan jag säga att Laurel själv inte kommer kajta. Hon har inte gjort så på fyra månader heller pga av en operation för att hålla axeln på plats. Uppehållet sträcker sig till slutet av april.

• pepa

Medlem
    3 februari, 2004 vid 02:59 som svar på: Jeppe, har ni nan vind eller?

Jo det är det ju men det finns ju alltid nåt, även om man kanske blir tvungen att bo fem minuter utanför Cabarete. Men det finns säkert någonting i centrum.

• pepa

Medlem
    3 februari, 2004 vid 02:58 som svar på: Stressigt på Coche…

Ooohhhh…. Naishreklam!!!

• pepa

Medlem
    3 februari, 2004 vid 02:30 som svar på: Jeppe, har ni nan vind eller?

Det har varit helt okej, men kolla på windguru och åk över när det verkar bra, den sidan har stämt rätt bra hittills. Tradsen ska börja köra igång in full effect i slutet av denna veckan. Hur är det på Coche då?

Hälsa alla!

• pepa

Medlem
    1 februari, 2004 vid 00:26 som svar på: Nya bilder på chix who rip

Jävligt najs Annapana (ja ett n)!! En liten orolig undran bara, är det meningen att det ska se ut som karate? När får jag se lite wakey wakey? Keep rippin’!!!

• pepa

Medlem
    31 januari, 2004 vid 19:11 som svar på: Central 1 rummare i lund uthyres

Vem fan vill bo i Skåne?

• pepa

Medlem
    31 januari, 2004 vid 14:20 som svar på: Stebe, guran med fler: gratis!

Ett sånt som inte öppnar sig kostar 50 spänn. Använd QR på CL som är designad för kite.

• pepa

Medlem
    31 januari, 2004 vid 07:42 som svar på: Stebe, guran med fler: gratis!

Fan vad ni gör mycket jobb i onödan. Om ni kör med schakel så är det bara att köra leashen (tänj) till den med lite spänn och sen är det klart. Skitlätt, då snurrar allt med allt. Tur man kör Cabrinha så man slipper all den där skiten.

• pepa

Medlem
    31 januari, 2004 vid 07:38 som svar på: INTE kiterelaterat !

Men bättre handling i den andra…

• pepa

Medlem
    30 januari, 2004 vid 13:37 som svar på: Vilken film

Plug N’ Play eller Robbys gamla rulle RIP skulle jag kört på. Visst, det är vindsurfingfilmer men jävlar va de satsar. Jag kraschade 100% av alla trick jag ville sätta stenhårt i en vecka men kände ändå att jag satsade alldeles för lite när jag så dem. Jag börjar hålla med om att kite är en jävligt mesig sport, i alla fall om man jämför den med vindsurfing i vågor och najs vind.

• pepa

Medlem
    30 januari, 2004 vid 05:23 som svar på: Vilken film

Finns bara ett gött trix i Flow, FET raley till HP levererad av mr KUNG.

• pepa

Medlem
    30 januari, 2004 vid 05:17 som svar på: Vilken film

Ööhhh??? Nae! Kanske inte. Värdelösa handlepass men det är ca 20 olika. Mobe, frontmode, Martintricket, Slim Chance, KGB fast inte upponer, Mobe med snurr plus några till. Värdelösa men ändå.

• pepa

Medlem
    30 januari, 2004 vid 00:08 som svar på: Kiteshow i Egypten Mars 2004

Här i Cabarete e d kiteshow varje dag. Najs.

• pepa

Medlem
    28 januari, 2004 vid 21:33 som svar på: MJÖÖÖRN (i helgen)

Vad gör du därhemma gosse?!?! Kom ner till värmen nu, vinden kom ju tillbaks med mig.

• pepa

Medlem
    28 januari, 2004 vid 15:08 som svar på: Kite- vs vindsurfing !

Om du funderar på att köra med en vindsurfingsele så förbered dig på skav…

Sida 242 av 265
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications