pepa
Forumsvar skapade
-
1 pulley o två olika längder.
-
Cabrinha cabrinha cabrinha!!! Den enda jag kommer att ha med mig, innehållande 2 kites, 1 bräda, clothes, 3 bommar, fet pump, högtalare, m.m. Feta off road-hjul är ju inte heller fel.
-
Ööhh? Pluggar ni eller…
-
Antar att jag är minst gold member. West Coast Local stämmer i vilket fall in jävligt bra. Är man välkommen?
-
Martin och jag kommer förbi. Vetefan om det blir non booze, drar ju till Isla Margarita kl 07.nånting på söndag…
-
Hälsa från mig! (Jesper, ej Peps)
-
Jag träffade han med benet innan han stack till Isla Margarita, och den största anledningen att han åkte just dit var att det inte fanns något dokumenterat hajangrepp därifrån. Killen var sjukt rädd för hajar och skulle aldrig vågat sig i plurret i tex SA. Men så är det väl ofta, är du för försiktig så är det just dig det händer.
-
Fick några goa sjöborrar i fötterna när jag landade utan bräda i Cabaretes varma vatten. Revet är också rätt vasst.
-
Morten Lander och våra bröder o systrar i Danmark har video på en kille från Barcelona som göra dubbla HPs och KLs. Kolla med dem, kitesurferen.dk
-
Jag hade en i början av min karriär men de har väl kanske inte så mycket likheter med dagens skapelser. Har dock en vän som jobbar och kör för Rick Shapes, om du vill kan du få hans mailadress? Han är även med på PKRA-touren så han kan sina grejer.
-
Köp min Black Tip 10ms 2003 för 5500:-! Jävulskt bra skick och hålls upp till 18-19 m/s. Tel nr 0733-990286.