pepa
Forumsvar skapade
-
Men lägg ner den här forumsnojan nu! Är det julskyltning för Steffo eller? Det kommer ju aldrig funka om det blir för mycket, det fattar väl alla (utom då kanske el moderator…)? 4 dummies-grejen var ju det sämsta som kunde hända för alla nybörjare. Jag kommer så gott som aldrig gå in och kolla under den lilla dyrbara tid man har på ett internetcafé nånstans i världen (och vad jag har förstååt så är vi många med lite erfarenhet som ska ut i år). Innan var man ju tvungen att se de hjälplösa små stackarna och försöka lösa deras problem. Perfekt!
-
Va fan ska vi GBG:are med en länk till? Ta bort all jävla skit igen så vi får tebaks lilla Steffo igen. Ta det med nybörjarskiten tex, tror nån att de som kan sin sak går in och jollrar där? Lägg ner nätet.
-
Nä, det e ju svårt för dig att köra ifrån skiten med dina långsamma EH-plankor.
-
Kör på en LabRat 140 eller 150. Den är lättast att köra om du är nybörjare. Icon är mer en ren trickbräda som kanske inte lämpar sig så bra när man börjar få drag i grejerna.
-
Fast man kan köra med 2, 3, 4 eller fler också såklart! Vilken tuff grej!
-
Nu är jag hungrig. Ska nog äta kebab.
-
Tuva är snäll, hennes syster med. Allt är fint.
-
Fan va stora plankor du kör gosse. Jag gillade 142 gött, men det var iofs PC också (as seen in lastaloss1). Leash?
-
Jag ska till Isla Margarita. Vart ska du?
-
Hahahahahahahaha!!!!! Martin har kort håååår!!!!!
-
En grej till. Rambo ringde mig häromdan om grät ut, han var ledsen för att alla har börjat digga honom här på konfen. Så om ni vill göra honom en tjänst, skriv inte såna här grejer, utan låtsas vara upprörda moraltanter som vill censurera ut honom till Danmark.