pepa
Forumsvar skapade
-
Det är det enda vi har gemensamt Rambo, wipikahat. Annars tycker jag du kör lite för långsamt för min smak.
-
En respuesta a:
*tar mig för pannan*
Tycker ibland att ”eliten” här inne är lite kaxiga ibland. Ofta kommer svaret – Gå en kurs!
Men du som skrev denna frågan… ¨Det låter fanimig lite farligt om du inte ens har koll på hur du skall få upp den i luften. Förstår inte hur det kan bli ett fel som gör att den inte vill flyga.
När du är så grön så bör du hålla till där det finns mer erfarna kiteare som kan visa dig och ev rädda dig om så behövs.
(Kunde inte låta bli)[/ QUOTE ]
Klart vi e kaxiga, vi e ju i särklass de bästa människorna som finns.
-
Hur många gånger har vi hört att det hänt galna grejer i Habo nu?! I Götet har vi koll på grejerna. Kom upp till Rågelund på säkerhetsseminarium nästa helg!
Lastaloss, men säkert!
-
En respuesta a:
1,000.00 USD
United States Dollars = 7,646.49 SEKså även om den kostade 1000dollar känns 6000 aningen saftigt när den är begagnad.
kan ge 5000 då. med tanke på hur lite man får för alla kitegrejer begaganade nuförtiden känns det som ett ganska generöst pris.
mvh jacob
[/ QUOTE ]
Vad menar du? Jag har sålt alla mina grejer för överpriser. Sälj den för 6 papp Kicki! Minst!
-
Kom upp til Varberg och kör på lördag så kan vi nog fixa en.
-
Va fan grejer, håll i gubbarna.
-
Men vill man göra hp så är det en jävligt bra studiefilm. Ingen film man blir dunderpeppad av kanske men schysst trickon dickon. Kollat den gömda skiten med cancelled? Det är fan bäst av allt.
-
Sämsta sidan jag sett. Fanns ju ingenting på mig. Du kör så läååångsaaaamt.